سرپرست باشگاه پرسپولیس به احتمال زیاد به زودی از سمت خود کنار می‌رود.

به گزارش نامه، علی پروین پس از کناره رفتن محمد رویانیان از مدیرعاملی پرسپولیس به عنوان سرپرست موقت باشگاه مشغول فعالیت شد.

در شرایطی که عنوان شد وی حکم مدیرعاملی هم دریافت کرده اما سران وزارت تاکید کردند وی سرپرست موقت است تا تکلیف باشگاه مشخص شود.

گفته می شود مسئولان وزارت برای اعمال تغییرات در کادر مدیریتی و هیات مدیره به جمع بندی رسیده اند و در همین راستا نیز با فعالیت های پروین از جمله قرارداد با اسپانسر مخالفت کرده اند.

نزدیکان پروین از آمادگی وی برای استعفا در آینده ای نزدیک خبر داده اند چراکه وی گزینه نهایی وزارت برای در اختیار گرفتن پرسپولیس نیست.

 

مسئولان وزارت ورزش شب گذشته جلسه‌ای سری در خصوص پرسپولیس و مشکلاتش برگزار کردند.
 ، امیر خادم به عنوان مسئول خصوصی سازی سرخابی ها اخیرا اعلام کرد که به زودی اخبار مهمی در خصوص پرسپولیس منتشر خواهد شد.
 
شب گذشته جلسه ای سری در وزارت ورزش برگزار شد تا در خصوص پرسپولیس تصمیم گیری شود.
بی شک این جلسه غیرمرتبط با خصوصی سازی و نحوه واگذاری این باشگاه نیست اما گفته می شود در خصوص اعمال تغییر در کادر مدیریتی و هیات میره نیز صحبت شده است. عید نیست به زودی شاهد تغییرات مدیریتی دوباره در پرسپولیس باشیم.

 

اما دو شب قبل نیز جلسه در وزارت ورزش برگزار شد و پس از آن سرپرست موقت باشگاه پرسپولیس وزارت ورزش را به کناره گیری تهدید و برخی پیشکسوتان را نیز با خود همراه کرد.

 اختلاف نظر بین علی پروین با سران وزارت ورزش و جوانان وارد فاز جدیدی شده است.

امیر خادم به عنوان مسئول خصوصی سازی سرخابی ها روز گذشته جلسه ای با پیشکسوتان پرسپولیس برگزار کرد که در این جلسه برخی نفرات مانند درخشان و عربشاهی در حمایت از پروین از عملکرد وزارت انتقاد کردند و برخی دیگر مانند پیروانی و کلانی ترجیح دادند که مقابل وزارت موضع نگیرند.

جالب اینجاست که علی پروین تاکید کرده با ادامه این روند ترجیح می دهد کار را به شخصی دیگر واگذار کرده و استعفا کند.

پروین قصد دارد با یک بانک قرارداد ببندد و بخش عمده ای از بدهی ها را پرداخت کند اما وزارت فعلا موافقت نکرده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)