مرجع خبری پرسپولیس : ده سال پیش، قبل از کنار رفتن مقطعی علی پروین ، پرسپولیس در آخرین بازی فصل با هدایت پروین به مصاف فولاد رفت. امروز در حالی آن روز را با پروین مرور کردیم که پرسپولیس آماده می شد برای مصاف با فولاد راهی ورزشگاه شود.

پروین گفت: فولاد تیم خوب، دونده و جنگنده ای است. اکثر اوقات اینطور بود و حالا در یکدست بودن آن هم تردید وجود ندارد، اما از سوی دیگر ما هم تیم پرسپولیس هستیم. در هفته های اخیر در تهران نتایج خوبی نگرفتیم و دیگر نمی توانیم به حداقل امتیازات بسنده کنیم.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس ادامه می دهد؛ بازیکنان زیادی را به دلیل محرومیت و مصدومیت از دست داده ایم ولی هنوز هم نفراتی داریم که تک تک آنها از حریف سر هستند. دلیلی ندارد به کمتر از سه امتیاز فکر کنیم. من هنوز می خواهم پرسپولیسی را ببینم که در دهه 60 با همان شروع بازی، روی سر حریف می ریخت.

وی در ادامه با اشاره به احتمال حضور مصطفی دنیزلی در پرسپولیس گفت: گزینه های مختلفی مطرح هستند که از آن جمله دنیزلی است. شخصا حضور او را به فال نیک می گیرم. او محبوبیت خاصی دارد و آمدنش شوک خوبی به حساب می آید و هوادران هم دوستش دارند. به همین دلیل اگر او بیاید روی سکوها هم شرایط بهتری خواهیم داشت.

پروین در ادامه درباره برنامه های باشگاه روی جذب بازیکنان جدید گفت: ما باید توانمان را روی جذب گزینه های داخلی بگذاریم، چون برای جذب بازیکنان خارجی محدودیت زمانی داریم. دنیزلی که می آید باید مهره داشته باشد. البته کار آسانی نیست. الان سازمان لیگ امکان جابجایی را به تیم های لیگ برتری داده است ولی خیلی نمی توان از این فرصت استفاده کرد. چون از هر تیمی بازیکن خوب بخواهی، باید یک بازیکن خوب به آنها بدهید و ما دنبال بازیکنانی هستیم که مجبور نباشیم برای جذبشان بازیکنی را از دست بدهیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)