پرسپولیس نیوز : پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: از هیچ کمکی برای رشد باشگاه سایپا دریغ نخواهم کرد.

علی پروین که در باشگاه سایپا حضور یافته بود، با بیان مطلب فوق گفت: من تا به حال از مجموعه باشگاه سایپا بازدید نکرده بودم و امروز متوجه شدم سایپا یکی از بهترین تشکیلات اداری و تجهیزات ورزشی را داراست.

وی اضافه کرد: از هر دو زمین چمن مجموعه و سالن بدنسازی سایپا بازدید کردم و به اعتقاد من این باشگاه با دارا بودن چنین فضا و امکاناتی می تواند با یک مدیریت صحیح و اصولی یکی از 4 تیم برتر لیگ و سهمیه دار رقابتهای جام باشگاه های آسیا باشد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس ادامه داد: سالهاست که به عنوان یکی از اهالی فوتبال، بازیهای سایپا را پیگیری می کنم، این باشگاه یک تیم بدون حاشیه و دارای زیرساخت های مناسب است که بی تردید با درایت هر چه بیشتر می تواند یکی از موفق‌ترین باشگاه‌های کشور باشد. سال گذشته نیز این تیم تا نیم فصل، عملکرد مناسب و قابل قبولی داشت اما نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که در نهایت در نیم فصل دوم این نتایج تداوم نیافت.

پیشکسوت فوتبال ایران در ادامه به دلیل حضورش در این باشگاه اشاره کرد و گفت: برای خیر مقدم و تبریک انتصاب مدیریت به این باشگاه آمده ام و قطعا به واسطه رفاقت دیرینه با جناب درویش، از هیچ کمکی برای رشد و اعتلای نام این باشگاه دریغ نخواهم کرد. از آنجا که می‌دانم مدیرعامل جدید بسیار اخلاق مدار است، مطمئن هستم تیمی از لحاظ فنی قوی و اخلاقی را در مسابقات شاهد خواهیم بود.

بعد از انتصاب درویش به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه سایپا رفت و آمد بعضی از اهالی فوتبال به این باشگاه زیاد شده است. روز گذشته هم بهرام افشارزاده سرپرست باشگاه استقلال به سایپا رفته بود.
 

شنیده می شود مدیرعامل جدید سایپا از شیفتگان قدیمی علی پروین بوده و این اسطوره را دیگر باید همه کاره این باشگاه به حساب آورد!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)