خبرگزاری پرسپولیس : سرمربی سابق تیم ملی همه عوامل را به اتحاد به منظور پیروزی مقابل ازبکستان فراخواند.

علی پروین که این روزها در قامت عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس ایفای نقش می کند در ارتباط با دیدار تیم ملی ایران مقابل ازبکستان گفت: ازبکستان در حد و اندازه ای نیست که بتواند برای فوتبال ایران ایجاد مشکل کند. ایران اگر خودش باشد و دچار بدشانسی نشود به راحتی می تواند با اختلاف 2-3 گل حریف خود را از پیش رو بردارد.

وی ادامه داد: البته باید همه شرایط را برای ملی پوشان فراهم کنیم تا این اتفاق رخ دهد و رسانه ها و هواداران و مسئولان مثل دیدار با کره متحد و یکدل شوند تا دغدغه ای برای کی روش و شاگردانش ایجاد نشود.

سرمربی پیشین پرسپولیس افزود: پیروزی مقابل ازبکستان و کسب هر 3 امتیاز این دیدار حساس تا 70 درصد راه صعود ما را به جام جهانی برزیل هموار می کند چون این یک قانون است که هر تيمي که بتواند از بازیهای خانگی خود نهایت بهره را ببرد موفق تر است.

پروين انگیزه بالای بازیکنان را برگ برنده کی روش در این دیدار دانست و افزود: بعد از دیدار غرور آفرین مقابل کره فعل خواستن در بین ملی پوشان صرف شد و آنها با روحیه بهتری به ادامه راه فکر می کنند و حالا نقش هواداران تعیین کننده می شود که باید سکوها را پر کنند و یک صدا 90 دقیقه به تشویق تیم ملی بپردازند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)