مرجع خبري پرسپوليس : بازیکن ملی پوش و ارزنده تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی با قطر به مراتب سخت تر از بازی با اندونزی در تهران بود، چرا که قطری ها در این دیدار از شرایط آب و هوایی و میزبانی خود استفاده کردند و به یک امتیاز دست یافتند.


علی کریمی بازیکن جادویی فوتبال ایران و آسیا در مورد بازی تیم ملی در قطر اظهار داشت: تیم ایران در دیدار برابر قطر، در نیمه اول خوب بازی نکرد اما در نیمه دوم، بازی بهتری را به نمایش گذاشتیم و موقعیت های زیادی را روی دروازه حریف خلق کردیم که متاسفانه از موقعیت های بدست آمده بهره لازم را نبردیم.

 

وی تصریح کرد: ما در نیمه دوم می توانستیم کار را تمام کنیم اما حریف روی یک موقعیت، گل تساوی را به ثمر رساند و در نهایت، بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید. ضمن اینکه کسب یک امتیاز در خانه حریف با آن شرایط آب و هوایی و میزبانی، بد به نظر نمی رسد و مطمئنا ما در تهران جبران می کنیم تا از این مرحله به راحتی صعود کنیم.

 

علی کریمی در مورد دو سفر متوالی خارجی و داخلی و حضور در جمع سرخپوشان افزود: بعد از بازی با قطر، بلافاصله به فرودگاه رفتیم و با پرواز ساعت 1:30 بامداد چهارشنبه به وقت دوحه به تهران بازگشتیم و همراه سه ملی پوش دیگر پرسپولیس، از تهران مستقیم راهی اصفهان شدیم و طبیعتا باید روز چهارشنبه را کامل استراحت می کردیم و به همین دلیل نتوانستیم در تمرینات پرسپولیس شرکت کنیم

 

ملی پوش پرسپولیس در خصوص بازی برابر ذوب آهن گفت: دیدار برابر ذوب آهن، بازی مشکلی است. تیم ذوب آهن تیم خوبی است که در چند سال اخیر همیشه جزو مدعیان لیگ بوده و هست.

 

کریمی در مورد شرایط خود و ملی پوشان تاکید کرد: ما در شرایطی به تیم پرسپولیس اضافه شدیم که برای تیم ملی در آن هوای گرم و شرجی بازی کرده بودیم و نیاز به ریکاوری و استراحت داشتیم که به دلیل زمان اندک تا بازی برابر ذوب آهن، تنها باید به استراحت بپردازیم.

 

علی کریمی در پایان گفت: ما در هر صورت در خدمت کادر فنی هستیم و هر وظیفه ای را که سرمربی بر عهده ما بگذارد با کمال میل انجام خواهیم داد تا دست پر به تهران بازگردیم.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)