مرجع خبری پرسپولیس : علی کریمی از علی دایی حمایت می کند و می گوید عده ای با به وجود آوردن مسائل حاشیه ای می خواهند نام دایی را خراب کنند.

نظر علی کریمی در مورد اتهامی که برخی افراد به علی دایی می زنند(می گویند او هواداران را تحریک می کند تا نامش را در ورزشگاه ها فریاد بزنند) می گوید: نه،علی دایی که نمی آِید این کار ها را بکند. او نه نیازی به این کارها دارد و نه آدمی است که از این کارها بکند.

ولی یکسری دوست دارند این اتفاق ها بیفتد تا چیزی هم گیرشان بیاید. آنها منتظرند این اتفاق ها بیفتد و سودش را ببرند. چطور می شود که بیایند بنرهای بزرگی درست کنند که قیمت زیادی دارد و باورمان شود که یک هوادار پول این بنر را داده است. به نظرم یکسری می خواهند با این کارها ، اسم علی دایی را هم خراب کنند.

 

وی ادامه می دهد : علی دایی از اسطوره های فوتبال ماست و نیازی به این کارها ندارد. او بالا و پایین این فوتبال را زیاد دیده اما یکسری ها می خواهند از کنار اسم دایی و اعتراض مردم به اهداف خودشان برسند و این برای خود دایی هم بد می شود. آقای دایی الان تیم دارد و دارد مربیگری اش را می کند. دنبال این مسائل هم نیست اما یکسری ها این قضایا را دامن می زنند و دنبال اهداف شخصی شان هستند.

او در پایان در مورد اظهار نظر علی دایی و اینکه گفته بود علی کریمی در تیم ملی خودش یک تیم است می گوید:«او به من لطف دارد و من هم برایش آرزوی موفقیت می کنم.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)