با موافقت باشگاه الزمالک مصر

مرجع خبری پرسپولیس : پرونده انتقال عمادرضا به پرسپوليس حدود يك ماه پيش سوژه شد و امروز نيز توافقات طرفين با وضعيت خوبي پيش مي‌رود. همانطور كه در آن زمان برايتان نوشته بوديم عمادرضا تا قبل از رسيدن ماه ژانويه و پايان سال 2010 نمي‌تواند در تيم جديدي، از جمله پرسپوليس، توپ بزند.

 

مدير برنامه‌هاي عمادرضا كه مي‌كوشد تا به نحوي اين بازيكن را از شرايط نامساعدش نجات دهد در مورد آخرين وضعيت او مي‌گويد: «عمادرضا در حال حاضر شرايط چندان خوبي در مصر ندارد. اين درست كه او با باشگاه الزمالك مشكل مادي ندارد ولي دوري از خانواده و شرايط خانواده عمادرضا باعث شده تا او رضايت چنداني از حضورش در الزمالك نداشته باشد.

 

«به هرحال اين احتمال وجود دارد كه عمادرضا بار ديگر به ليگ ايران باز گردد.» عبدالرضا سعدي كه در حال حاضر ارتباط خوبي با باشگاه پرسپوليس دارد ترجيح مي‌دهد تا قطعي نشدن مذاكراتش با اين باشگاه صحبت خاصي انجام ندهد:

 

 

«مذاكرات اوليه در مورد عمادرضا با پرسپوليس انجام شده و فعلا مشكل خاصي نداريم. به هرحال قرار است كه عماد سه‌شنبه يا چهارشنبه با مسوولان باشگاه پرسپوليس به صورت حضوري مذاكره كند و پس از اين جلسه است كه تكليف، روشن مي‌شود. البته با تمام اين حرف‌ها عماد فعلا نمي‌تواند به پرسپوليس بيايد و همانطور كه قبلا به آن اشاره شده بود اين بازيكن با شروع سال جديد ميلادي مي‌تواند تيم جديدي را انتخات كند.»

 

در مورد ماجراي پيوستن عمادرضا به پرسپوليس شنيديم كه اين بازيكن عراقي صحبت‌هايي را در اين مورد با باشگاه الزمالك انجام داده و مسوولان اين باشگاه مصري اعلام كرده‌اند كه در ازاي مبلغ 200هزار دلار حاضرند رضايتنامه عمادرضا را صادر كنند. نكته قابل توجه ديگر اين است كه اگر تا آخر اين هفته تكليف عمادرضا و پرسپوليس روشن شود آن وقت دايي به جاي جذب يك مهاجم خارجي، مي‌تواند به پر كردن ديگر نقاط ضعف تيمش بپردازد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)