پنج شنبه 8 اسفند:(13:25)

مرجع خبري پرسپوليس: عماد رضا در مورد ديدار روز جمعه سپاهان برابر پرسپوليس گفت: بازي با پرسپوليس بسيار سخت است. پرسپوليس تيم بسيار خوبي است و از بازيكنان خوبي بهره مي‌برد. فاصله 2 تيم در جدول فقط يك امتياز است. به همين دليل هر 2 تيم به 3 امتياز مسابقه نياز مبرمي دارند.
وي در مورد اينكه تا چه حد سپاهان در اين ديدار به انتقام شكست دور رفت فكر مي‌كند گفت: اين ديدار براي ما جنبه انتقامي ندارد، فقط به 3 امتياز بازي فكر مي‌كنيم زيرا مساوي هم براي سپاهان فايده‌اي نخواهد داشت .

عمادرضا در پاسخ به اين سئوال كه با توجه به اينكه در ابتداي فصل قصد رفتن به پرسپوليس را داشتيد؛ آيا اين ديدار از حساسيت خاصي برخوردار است يا خير؛ گفت: 

همه ديدارهاي ما تا پايان فصل حساس است. سپاهان 6 بازي ديگر دارد كه همه آنها براي ما حكم فينال را دارد و ديدار با پرسپوليس هم يكي از 6 ديدار باقي مانده است كه حساسيت آن با ساير ديدارها برابر خواهد بود.

مهاجم عراقي سپاهان با اشاره به اينكه در بيشتر ديدارهاي رو در رو با پرسپوليس گل زده است تصريح كرد: در صورت صلاحديد كادر فني در صورتي كه در تركيب سپاهان مقابل پرسپوليس به ميدان بروم باز هم به اين تيم گل خواهم زد.
وي در پاسخ به اين سؤال كه اگر در پايان فصل باز هم پرسپوليس به او پيشنهاد بدهد، به اين تيم خواهد پيوست؛ اظهار داشت: در حال حاضر تمام تمركزم به سپاهان است. مي‌خواهم با اين تيم در ايران و آسيا بهترين نتايج را گرفته تا روزهاي خوبي را با سپاهاني‌ها داشته باشم. پس از پايان فصل به پيشنهادات فكر مي‌كنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)