100 میلیون می خواستم نه 800 میلیون! / رابطه مرا با استیلی و دایی خراب کردند

مرجع خبری پرسپولیس : اتهاماتی که حبیب کاشانی و علی دایی در برنامه دوشنبه شب 90 مطرح کردند بحث روز فوتبال ایران است. یکی از مباحث اصلی این اختلاف عدم حضور عمادرضا در پرسپولیس بود که علی دایی اعتقاد داشت کاشانی با عدم جذب این بازیکن شرایط حضور مهاجم عراقی را در تیم دوستش (حمید استیلی) فراهم کرده است.

 

عمادرضا در خصوص اتفاقات دیشب برنامه 90 و ادعای حبیب کاشانی می گوید: من با علی دایی توافق کرده بودم که پرسپولیسی شوم و ایشان به من اطمینان داد که به بازی من اعتقاد دارد به همین دلیل به همراه مدیربرنامه ام به دفتر کاشانی رفتیم.

 

مهاجم فصل گذشته شاهین افزود: ما با پرسپولیس توافق کرده بودیم اما وقتی کاشانی فهمید مشکل دریافت رضایتنامه دارم عقب نشینی کرد و پیگیر انتقال من به پرسپولیس نشد

عمادرضا در خصوص ادعای کاشانی مبنی بر پیشنهاد 800 میلیون تومانی او به باشگاه پرسپولیس می گوید: «شنیدم کاشانی در برنامه فردوسی پور (90) گفته من و مدیربرنامه ام از پرسپولیس 800 میلیون خواسته بودیم اما صحت ندارد. من به حبیب کاشانی گفتم اگر رضایتنامه ام را از الزمالک بگیرید حاضرم با 100 میلیون هم برای پرسپولیس بازی کنم یعنی مجموعا 450 میلیون نه 800 میلیون!

 

 

عمادرضا ادامه می دهد: من با دایی و استیلی رابطه خوبی داشتم اما متاسفانه دیگران می خواهند این رابطه را خراب کنند.

 

مهاجم سابق سپاهان شایعه بازگشت به این تیم را هم تکذیب کرد و گفت: در حال حاضر در عراق هستم و هیچ قراردادی با سپاهان امضا نکردم و عقد قرارداد دو ساله با سپاهان شایعه است.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)