شرط پرسپولیس برای مهاجم عراقی: رضایتنامه ات را بگیر و بیا

مرجع خبری پرسپولیس : داستان تكراري پرسپوليسي شدن عمادرضا مثل تمام سال‌هاي حضور او در فوتبال ايران، دوباره ورد زبان‌هاست.

به همان جديت و پرسپوليسي‌ها همانقدر مطمئن. خبر اين بود كه تنها مانع، اختلاف 50 هزار دلاري دوطرف است و عمادرضاي عراقي به پرسپوليس نزديك‌تر از هميشه. مسوولان پرسپوليس البته اصرار دارند باور كنيم كه همه چيز فقط در حد حرف است.

مثل منصور بيك‌محمدلو مدير روابط عمومي اين باشگاه كه مي‌گويد: «عمادرضا با باشگاه ديگري قرارداد دارد و به لحاظ اخلاقي و حرفه‌اي درست نيست با او مذاكره كنيم. منتظريم نيم فصل بشود ببينيم او بازيكن آزاد خواهد شد يا نه. اما فعلا كاري نكرده‌ايم.»… اما آيا پرسپوليس واقعا تا نيم‌فصل براي عمادرضا منتظر مي‌ماند؟…»

 

او ابراز تمايل كرده كه بيايد و ما هم گفته‌ايم خودش كارهايش را انجام بدهد تا بازيكن آزاد بشود. عمادرضا اول بايد برادري‌اش را ثابت كند و وقتي آزاد شد بيايد تست پزشكي بدهد ببينيم دايي او را مي‌خواهد يا نه.» اين يعني كه حتي اگر آن اختلاف 50 هزار دلاري هم در ميان نباشد پرسپوليس حاضر نيست پولي بيشتر از آنچه خودش پيشنهاد داده بود به مهاجم عراقي بدهد، حتي اگر براي گرفتن رضايتنامه‌اش باشد.

 

به ويژه كه قرارداد عمادرضا با الزمالك مصر سه ساله است و گرانقيمت. البته اين باشگاه همان ابتدا قيمت قرارداد سه ساله با عمادرضا را 600 هزار دلار (150 هزار دلار براي سال اول، 200 هزار تا براي سال دوم و 250 هزار دلار هم براي سال آخر) اعلام كرده بود اما چند روز بعد روزنامه الجمهوريه چاپ قاهره خبر داد كه عمادرضا براي سال اول و دوم هر كدام 500 هزار دلار مي‌گيرد و قيمت سال سوم قراردادش هم 600 هزار دلار است.

 

اما مبلغ واقعي هر چه كه باشد، پرسپوليس حاضر نيست براي رضايتنامه عمادرضا هزينه كند و اين، بزرگترين مشكلي است كه مدير برنامه ايراني مهاجم عراقي درباره‌اش اينطور مي‌گويد: «هنوز مذاكره‌ها آنقدر جدي نشده كه از جزيياتش بگويم اما واقعيت اين است كه باشگاه الزمالك قيمت بالايي براي رضايتنامه عماد گذاشته و هر باشگاهي او را مي‌خواهد، بايد رضايتنامه‌اش را هم بگيرد.»

با اين همه، عمادرضا تا كمتر از دو هفته ديگر به ايران مي‌آيد تا صحبت‌هاي جدي‌تري با مسوولان پرسپوليس داشته باشد. جالب اينكه قبل از پرسپوليس، باشگاه شاهين خواهان اين بازيكن شده بود و حتي ويزاي او را هم به قاهره فرستاده‌اند تا براي مذاكره بيايد. عمادرضا هم چند روز ديگر با همان ويزا به ايران مي‌آيد اما اول پاي ميز مذاكره پرسپوليسي‌ها مي‌نشيند؛ چرا كه انتخاب اول او، پرسپوليس است.

درباره اين انتخاب و اولويت مهاجم عراقي، سعدي مدير برنامه او توضيح مي‌دهد: «عمادرضا از زندگي در مصر راضي نيست و دوست دارد به ايران برگردد. خودش مي‌گويد پرسپوليس را ترجيح مي‌دهد و مي‌خواهد براي يك فصل هم شده در اين تيم بازي كند ولي مذاكره‌اش با بقيه تيم‌ها هم منتفي نيست و گفته اگر پرسپوليس نشد، گزينه‌هايش سپاهان و شاهين‌اند. اتفاقا يكي از اين تيم‌ها حاضر است پول رضايتنامه‌اش را هم بدهد ولي هنوز چيزي قطعي نشده و بايد ببينيم مذاكره حضوري‌اش با پرسپوليس به كجا مي‌رسد.»

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)