مرجع خبری پرسپولیس : تا پايان داستان سرخپوش شدن عماد رضا، به زماني بيش از يك هفته نياز نيست و البته سكوت امروز پرسپوليسي‌ها هم ربطي به «نشد»هاي اين ماجرا ندارد.

 

باشگاه پرسپوليس از همان اول برنامه‌اش اين بود كه در خفا مذاكره كند و خيلي هم به اين موضوع نپردازد تا نه ديگر باشگاه‌ها را رقيب خود ببيند و نه اينكه فرصت بازارگرمي به بازيكن عراقي بدهد.

 

حال آنكه شاهين خيلي زودتر از پرسپوليس مذاكره با عمادرضا را شروع كرده. حتي اين شايعه در بوشهر پيچيد كه شاهين با پيشنهاد 700 ميليون توماني عمادرضا موافقت كرده و فقط مانده بحث بر سر پيشنهاد ديگر او كه خواسته حداقل نيمي از مبلغ قراردادش را موقع امضا بگيرد.

 

از سوي ديگر مديرعامل شاهين مدعي شده كه مذاكره‌اش با مهاجم عراقي به بحث مالي نرسيده و منتظر است براي ادامه مذاكره‌ها، عمادرضا به ايران بيايد. برخلاف تصور او اما شانس پرسپوليس خيلي بيشتر است چرا كه موافقت شخصي عمادرضا را هم دارد.

 

از طرفي اين بازيكن پذيرفته كه پول صدور رضايتنامه‌اش را خودش به الزمالك مصر بپردازد و در عوض در پرسپوليس بازي كند اما خب تيم بوشهري را هم نااميد نكرده و تصميم را گذاشته براي چند روز ديگر كه به ايران آمد؛ هر چند كه تا اينجاي كار، انتخابش پرسپوليس است.

 

عمادرضا البته فعلا چند روزي است كه در اردوي تيم ملي عراق در اربيل حضور دارد تا خودش را براي بازي دوستانه فردا با قطر آماده كند اما بعد از آن روز چهارشنبه به ايران مي‌آيد تا مذاكره نهايي‌اش با پرسپوليس را به صورت حضوري انجام دهد.

 

حالا ديگر همه چيز به عهده پرسپوليس است. آنها خواسته بودند كه بازيكن عراقي با گرفتن رضايتنامه، اول برادري‌اش را ثابت كند و حالا كه او اين درخواست را پذيرفته بايد ديد مذاكره‌ها بر سر امضاي قرارداد چند ماهه تا پايان فصل چطور پيش مي‌رود و عمادرضا بالاخره به پرسپوليس خواهد رسيد يا نه. حال آنكه از سوي ديگر، بوشهري‌ها هم به واسطه احمد آل نعمه به تلاش براي جلب رضايت مهاجم ملي‌پوش عراقي مشغول هستند و البته اميدوار.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)