خسارتش را هم پرداخت می کند/ بازیکن حاضر و آماده در تهران

مرجع خبری پرسپولیس : اسعفای کنگانی مدیرعامل و استیلی سرمربی تیم فوتبال شاهین اوضاع این تیم را آشفته کرده است.

 

عمادمحمد رضا با شنیدن اخبار مربوط به کادر فنی تیم فوتبال شاهین بوشهر از تصمیم خود منصرف شد. عمادمحمد رضا که ساعتی پیش در فرودگاه مهرآباد خود را برای حضور در بوشهر مهیا کرد با شنیدن اخبار پیرامون کادر فنی باشگاه شاهین بوشهر از تصمیم خود مبنی بر حضور در بوشهر منصرف و به هتل المپیک بازگشت!

 

وی طی تماسی اعلام کرد حتی حاضر است خسارت عدم حضور خود در شاهین بوشهر را نیز بپردازد.

 

 

از پول شاهین فقط یکصد و پنجاه میلیون به خودم می رسد

 

 

عمادمحمد رضا مهاجم تیم فوتبال شاهین بوشهر قبل از خبر استعفای کادرفنی شاهین در خصوص شایعات پیوستن به یک تیم اندونزی گفت: از پولی که تیم فوتبال شاهین بوشهر پرداخت کرده است تنها یکصد و پنجاه میلیون تومان به خودم می رسد.

 

عمادمحمد رضا مهاجم شاهين بوشهر كه ديروز وارد ايران شد گفت: در عراق بودم كه اين شايعات به گوشم رسيد و طى تماسى با مسئولان باشگاه شاهين بوشهر گفتم كه اخبار منتشر شده به هيچ عنوان صحت ندارد و به قراردادم با اين تيم پايبند هستم.

 

وى افزود: اندونزى كجاست؟! من به بازى در اين كشور فكر هم نمى كنم البته اشتباه از سوى سايت فدراسيون فوتبال عراق بود كه بجاى شاهين پارس جنوبى نوشت پارسيجاى اندونزی و همين امر سبب شد تا همگان به اشتباه بيفتند.

 

عمادمحمد رضا همچنين در مورد مبلغ قراردادش كه گفته مى شد بالاى چهارصد ميليون است افزود: اين اخبار درست است و مبلغ قرارداد پانصد ميليون است اما از اين مبلغ فقط یکصد و پنجاه ميليون به من مى رسد و سیصد و پنجاه ميليون بايد به تيم الزمالک مصر پرداخت كنيم تا آی تی سی من صادر شود.

 

وى ادامه داد: از اينكه باز هم در ليگ ايران بازى مى كنم بسيار خوشحالم و مى خواهم همانند سالهاى گذشته عملكرد موفقى در اين ليگ داشته باشم

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)