مدافع تیم استقلال گفت: اولین تیمی که به من پیشنهاد بدهد از استقلال خواهم رفت.

به گزارش  فارس، حنیف عمران‌زاده پس از صعود استقلال به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد:‌ با بدبختی امسال توانستیم در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر بازی کنیم، در چهار پنج سال اخیر استقلال را اینگونه ندیده بودم.

وی افزود: ما در جام حذفی قهرمان شدیم و 8 میلیون پاداش گرفتیم اما هم‌اکنون با قهرمانی در لیگ برتر 6 میلیون پاداش گرفتیم. درورد به بازیکنان و کادر فنی استقلال که غیرتمندانه بازی کردند. اگر قهرمان نمی‌شدیم ما نمی‌توانستیم جز 5 تیم اول هم باشیم.

عمران‌زاده تصریح کرد: به جان مادرم من 10 درصد بیشتر نگرفته‌ام، کیانوش رحمتی از سال گذشته طلب داشت و به او پرداخت نکردند. شاید 4 نفر نزدیک 70 درصد گرفته باشند اما سایر بازیکنان پولی دریافت نکرده‌اند.

مدافع استقلال در مورد اینکه آیا در این تیم خواهد ماند، عنوان کرد: به نظر شما آیا هواداران راضی هستند من در این تیم بمانم؟ یک سال برای این تیم رایگان بازی کرده‌ام. من از این می‌سوزم که چک اسپانسر پاس نشده‌ است، اسپانسر پول خود را که روی پیراهن تبلیغ کرده گرفته اما حالا نمی‌توانند 170 تا 180 میلیون را پاس کند.

وی افزود: قرار بود که این اسپانسر وامی را بگیرد اما جواب تلفن من را هم نمی‌دادند من توسط یک لیدر توانستم ارتباط برقرار کنم و با باشگاه صحبت کنم.

عمران‌زاده گفت: من اگر در لیگ دسته اول بازی می‌کردم می‌توانستم پول بهتری بگیرم. خدا را شاهد می گیرم که من پولی را بیش از آنچه گفتم، نگرفته‌ام؛ اولین تیمی هم که به من پیشنهاد بدهد، خواهم رفت.

وی در مورد اینکه آیا با پرسپولیس می‌رود، گفت: خیر من به پرسپولیس نمی‌روم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)