مرجع خبری پرسپولیس : اخیرا یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال راجع به تیم اول کشور پرسپولیس مصاحبه ای انجام داده و صحبت هایی را مطرح کرده که تنها نشان دهنده شأن و شخصیت خود او و باشگاه مطبوعش بوده است.

 

از آن جایی که جایگاه و حرمت باشگاه پرسپولیس و اعضای آن بالاتر از آن است که پاسخ چنین افرادی را بدهند مصاحبه یکی از اعضای خود تیم استقلال را درباره وی منتشر می کنیم.

 

مدافع تیم فوتبال استقلال مهرماه امسال در گفتگو با فارس با انتقاد از عضو هیئت مدیره این باشگاه گفت: فرزامی همان کسی است که به استقلال بازیکن 180 کیلویی قالب کرد.

حنیف عمران‌زاده در خصوص انتقاداتی که فرزامی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال از وی انجام داده، اظهار داشت: ایشان در حدی نیست که راجع به من صحبت کند و یا بخواهد مظلومی و استقلال را زیر سؤال ببرد. این آقا را برای کمک کردن آوردند و هر وقت مظلومی نتوانست تیم را قهرمان کند در آن صورت دست به انتقاد بزند. حالا اگر کاری از دستشان برنمی‌آید، این گونه تیم را وارد حاشیه نکند.

وی در خصوص اینکه این عضو هیئت مدیره استقلال گفته بود حنیف عمران زاده را نمی‌شناسم، پاسخ داد:‌ آقای فرزامی! من هم شما را نمی‌شناسم. اینکه در زمان هیتلر فوتبال بازی می‌کردید و حالا این حرف‌ها را مطرح می‌کند، ‌درست نیست. این آقا برود و در خیابان از مردم سؤال کند که حنیف عمران زاده چه کسی است. من همان بازیکن استقلال هستم که یک ریال پول نگرفتم ولی چه کسی شما را می‌شناسد؟

مدافع استقلال تاکید کرد: این آقا اشاره کرده که سابقه من در پاس همدان بد بوده اما من جواب او را می‌دهم که آدم‌هایی مثل شما من را زیر سؤال بردند و همه متوجه شدند که تبرئه شدم و هیچ اتفاقی برای من نیفتاد اما امثال شما به دنبال زیر سؤال بردن دیگران هستند.

عمران‌زاده تاکید کرد: شمایی که برای استقلال دل می‌سوزانید برای این تیم چه کردید. سال گذشته اندرسون 180 کیلویی را به استقلال قالب کردید و امسال هم می‌خواستید یک مدافع 40 ساله را به تیم اضافه کنید. برای تمام این صحبت‌هایم مدرک دارم. برای کسی که سال گذشته در آخرین روز نقل و انتقالات یک بازیکن 180 کیلویی را به استقلال انداخت، متاسف هستم و از او می‌خواهم برای ما دلسوزی نکند چون امثال این آقا این بلا را سر تیم می‌آورند و بعدا می‌گویند ما در مسائل فنی دخالت نمی‌کنیم.

وی افزود: متاسفانه این آقا بغل شوفاژ و بخاری می‌نشیند و بالا و پایین استقلال را آنالیز می‌کند و سپس می‌گوید من در مورد مسائل فنی دخالت نمی‌کنم. خواهش می‌کنم کاری به کار استقلال نداشته باشد و تا آنجا که لازم باشد مظلومی خودش همه کارها را انجام می‌دهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)