مهاجم تیم صبا گفت:بازی استقلال صدرنشین 500 تماشاگر دارد و این جای ناراحتی دارد.

رضا عنایتی در گفت و گو با اوج،درباره اینکه آیا مشکلات مالی باشگاه صبا در آستانه بازی با پرسپولیس رفع شده است یا نه عنوان کرد:مشکلات مالی هنوز حل نشده و پابرجاست.به ما قول دادند و وقتی به ما قول دادند هزار بار شخصا به دوستان گفتم که مشکلات حل می شود ولی نشد.

وی ادامه داد:نمی دانم تیم داری در ایران چه مفهومی دارد.در بیشتر تیم های لیگی چنین بحث هایی وجود دارد و همه انتظار دارند کیفیت لیگ بالا برود.با این وضعیت عقب گرد هم داریم و در آینده تاثیر این اتفاقات را می بینیم.سابقه نداشته است استقلال و پرسپولیس 500 تماشاگر داشته باشند و مطمئن باشید یکی از دلایل اصلی این مساله مشکلات مالی تیم هاست.وقتی بازیکن برای قراردادش برنامه ریزی می کند و رقمی که قرار است به او پرداخت شود واقعیت پیدا نمی کند دلسرد می شود و به صورت طبیعی چنین بازی هایی را در لیگ می بینیم.تماشاگر هم وقتی می بیند تیمش خوب بازی نمی کند دلیلی نمی بیند که به استادیوم بیاید.بازی استقلال صدرنشین 500 تماشاگر دارد و این جای ناراحتی دارد.

مهاجم پیشین استقلال افزود:یادم هست در سال 85 در صبح بازی استقلال با برق شیراز وقتی بیرون را دیدم شوکه شدم.120 هزار تماشاگر داخل ورزشگاه بودند و دهها هزار نفر هم بیرون ورزشگاه حضور داشتند.آن سال استقلال فوق العاده بود و تماشاگر هم می آمد.مرور زمان همه چیز را تحت تاثیر قرار می دهد.امیدوارم دوباره شاهد حضور تماشاگران در استادیوم باشیم.

وی درباره اینکه شایعه شده بازیکنان صبا و پرسپولیس قرار گذاشته اند در مسابقه روز جمعه به دلیل مشکلات مالی به زمین بیایند ولی بازی نکنند و فقط دست بدهند گفت:ما هیچ قول و قراری با هم نگذاشته ایم. اگر این کار را بکنیم آبرویمان را از دست می دهیم  دو سر باخت است.لیگ برتر بر خلاف سایر شغل ها تنها جایی است که اگر اعتصاب کنیم تف سر بالاست.پرسپولیس چند روز اعتصاب کرد و در کورس قهرمانی دو امتیاز به فجر داد.همه مردم و رسانه ها گفتند بازیکنان پرسپولیس این قدر پول گرفته اند و تازه اعتصاب هم می کنند.

مهاجم صبا درباره بازی با پرسپولیس افزود:شرایط جدولی خودمان نگاه می کنیم چون هنوز به طور کامل از منطقه خطر کنار نرفته ایم.می توانیم با نتیجه گیری در بازی های باقیمانده یکی،دو پله صعود کنیم.به طور حتم بازی سختی با پرسپولیس در پیش داریم.هر دو تیم برای برد به زمین می آیند و امیدوارم مسابقه زیبایی شود.

عنایتی درباره اینکه در فهرست استقلال برای لیگ قهرمانان آسیا قرار نداشت گفت:من به این مسائل توجهی نمی کنم و  به واقعیت نگاه می کنم.من از هیچ کسی در دنیا انتظار ندارم و انتظارم از خودم است.استقلال برای من تمام نمی شود و دیر و زود دارد ولی سوخت و سوز ندارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)