مهاجم تیم فوتبال صبا گفت:جمعه شب برخی مسولان فوتبالی قم نشان دادند شدیدا پرسپولیسی هستند.

رضا عنایتی در گفت و گو با اوج، درباره دیدار تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: به هر حال فوتبال همین است. ما واقعا در این مسابقه بدشانس بودیم. بازی بسیار خوبی انجام دادیم و می توانستیم 3 امتیاز خوب را بدست آوریم اما در دقایق پایانی گل خوردیم.فکر می کنم این اتفاق می تواند تجربه خوبی برای بازیکنان جوان ما باشد که بدانند باید تا لحظه پایانی بازی تمرکز داشته باشند.

وی درباره درگیری اش با سید جلال حسینی در جریان مسابقه گفت:جلال یکی از دوستان خوب من است که رفت و آمد خانوادگی داریم.خدا را شکر در این بازی به یکدیگر بی احترامی نکردیم.سید جلال نباید با آن شرایط با بازیکن جوان ما برخورد می کرد.به نظرم برای او این برخورد زشت بود.وقتی داور سوت زده و بازی متوقف است،نباید با آن لحن صحبت کرد.

مهاجم تیم صبا درباره اینکه برخورد میان او و حسینی چندان با آرامش همراه نبود اظهار داشت:طبیعی است در آن فشار مسابقه برخوردها لطیف نیست.من و حسینی آخر بازی همدیگر را دیدیم و روبوسی کردیم و همانجا قصه بازی تمام شد.با این وجود به هیچ کسی اجازه نمی دهم به بازیکنان جوان ما بی احترامی کند.به طور حتم تا زمانیکه فوتبال بازی می کنم از بازیکنان جوان هم تیمی ام حمایت می کنم.

وی درباره درگیری میان محمد مایلی کهن و علی دایی در جریان مسابقه گفت:من به این بحث ورود نمی کنم.این موضوع به دو سرمربی مربوط است و به من به عنوان بازیکن ربطی ندارد.

مهاجم صبا درباره حضور پرتعداد تماشاگران پرسپولیس در ورزشگاه قم اظهار داشت:واقعا از این مساله حسرت می خوریم که در روزی که میزبان بودیم کاملا میهمان بودیم.ما در قم اصلا میزبان نیستیم و یک امتیاز در این شرایط خوب بود.چرا باید 2 درصد ظرفیت ورزشگاه به هواداران صبا اختصاص پیدا کند و 98 درصد متعلق به طرفداران میهمان باشد؟مسولان ورزش قم چه کاری انجام می دهند؟هواداران صبا جایی برای نشستن نداشتند.جمعه شب برخی مسولان فوتبالی قم نشان دادند شدیدا پرسپولیسی هستند.

وی درباره شعار هواداران پرسپولیس علیه خود گفت:تماشاگران پرسپولیسی از دقیقه یک علیه من شعار سر دادند.البته من به این مساله و حواشی عادت دارم.به هر حال پرسپولیسی ها زیاد بودند و تحت تاثیر جو شعارهایی را سر دادند.با این وجود اطمینان دارم این شعارها کار همه پرسپولیسی ها نبود.

مهاجم پیشین تیم استقلال درباره ناکامی آبی پوشان در صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا و بازی برگشت این تیم با اف سی سئول اظهار داشت:فکر می کنم استقلال بدشانس بود.استقلال در نیمه اول می توانست گل بزند اما اف سی سئول روی حرفه ای گری کاپیتان خود گل زد.با این وجود فکر می کنم با امکاناتی که ما داریم حضور استقلال در جمع 4 تیم برتر آسیا موفقیت محسوب می شود.

عنایتی افزود:نباید دنبال تنش و جنجال بود.استقلال به فینال نرفت و دیگر این موضوع تمام شد.از الان باید به فکر بازی های فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا بود.امیدوارم نمایندگان ایران با شرایط بهتری راهی مسابقات شوند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)