مرجع خبری پرسپولیس : ویم رایز برگن مربی هلندی ای که برای مذاکره با پرسپولیس به ایران آمده است، به جای برگزاری جلسه دوم که قرار بود بعدازظهر برگزار شود، به تمرین پرسپولیس رفت. حضوررایزبرگن در تمرین پرسپولیس در شرایطی اتفاق افتاد که خبرنگاران بلافاصله  دور او را شلوغ کردند تا جمله ای از وی به روزنامه خود سوغات ببرند.

ويلهام خرادوس رايزبرگن مربي هلندي كه گزينه اصلي سرمربيگري پرسپوليس است پس از اتمام جلسه در باشگاه، در تمرين اين تيم حضور پيدا كرد و به همراه دستيارش نظاره گر تمرين شد.

رايزبرگن گزينه جديد سرمربيگري تيم فوتبال پرسپوليس كه در اواسط تمرين در زمين جنگل‌ها و مراتع حضور پيدا كرد پس از 10 دقيقه به دليل ازدحام عكاسان ورزشي كه براي عكس گرفتن به سمت او آمده بودند محل تمرين را ترك كرد. او اعلام كرد كه قصد بي‌نظمي در تمرينات را ندارد و به همين دليل از محل تمرين رفت.

رایزبرگن، در پاسخ به همه سوالات به این جمله بسنده کرد:«مصاحبه نمی کنم» سپس برای رهایی از خبرنگاران بعد از 10 دقیقه تمرین پرسپولس را ترک کرد. رایز برگن گزینه اصلی هدایت پرسپولیس است که اگر مخالفتی با استخدام او صورت نگیرد، با پرسپولیس قرارداد خواهد بست، اما اگرچنین اتفاقی رخ ندهد معنایش جز این نیست که اراده مدیرعامل پرسپولیس مقابل نفرات قوی تر شکست خورده است.  رایزبرگن با شرایط مالی مشخص، فعلا در انتظار پرسپولیس است.

عكاسان ورزشي تا مقابل خودرو رايزبرگن، او را همراهي كردند و از اين مربي هلندي عكس گرفتند. اين نكته تعجب رايزبرگن را برانگيخته بود.  اين مربي در هنگام خروج از زمين تمرين دقايقي با محمد منصوري كه به دليل مصدوميت به صورت اختصاصي تمرين مي‌كرد صحبت كرد. 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)