مصطفی امامی، مجری صداوسیما با انتشار پستی در فضای مجازی از عذرخواهی خود از سرمربی پرسپولیس خبر داد.

مصطفی امامی مجری صداوسیما در ویژه‌برنامه تلویزیونی شب یلدا در حالی که با مهمانان برنامه مشغول بازی اسم و فامیل بود، از واژه «یحیی پلاستیکی» استفاده کرد؛ اتفاقی که با حجم گسترده‌ای از انتقادات مواجه شد.

بعد از این موضوع باشگاه پرسپولیس اعلام کرد از مجری این برنامه شکایت خواهد کرد اما گل‌محمدی اعلام کرد از شکایت صرف نظر کرده است.

امامی اکنون و بعد از گذشت چند هفته از اتفاق جنجالی روی آنتن زنده علیه سرمربی پرسپولیس، با انتشار تصویر یک پیامک و متنی اینستاگرامی از یحیی گل‌محمدی عذرخواهی کرد.

مصطفی امامی در اینستاگرام خود نوشت:

یه وقتایی توی زندگی اونی نمیشه که می‌خوای؛ درست مثل نیمه‌نهایی جام ملت‌ها که پنالتی خراب شد و تیم حذف شد و یه دل شکسته موند برای مردی که تمام تلاشش رو کرد اما توپ‌ نمی‌خواست گل بشه.
شب یلدای امسال پنالتی من هم گل نشد و بابتش روزها و لحظات سختی رو گذروندم. لحظاتی که تبدیل شد به یه تجربه بزرگ. تجربه‌ای که یکی از دستاوردهاش برای من این بود که فهمیدم مرام پهلوونی خیلی بالاتر از رنگ‌هاست.
آقایحیی عزیز! من از روزی که با شما صحبت کردم تصمیم گرفتم طرفدار تیمی باشم که شما سرمربیش هستین. توی روزایی که هر کی می‌رسید به من یه لگدی می‌زد و آزارم می‌داد شما مثل یک معلم به من درس مردونگی دادید که به نظرم این ناشی از اصالت و مرام مکتب پرسپولیسه…
امیدوارم پرسپولیسای عزیز اگه از من دلخورن من رو ببخشن و رفیق جدیدشون رو بین خودشون بپذیرن

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)