پرسپولیس نیوز : مذاکرات برای انتقال یعقوب کریمی مهاجم تیم فوتبال نفت به پرسپولیس این روزها حواشی زیادی را بین دو باشگاه تهرانی ایجاد کرده است.

 

نفتی ها که از این انتقال راضی نیستند از طریق مصاحبه های مسلسل وار مدیرعامل خود موضع گیری های زیادی را علیه پرسپولیس مطرح کرده و این روزها تفاوت بودجه دو باشگاه و قرار گرفتن نفت دو پله بالاتر از پرسپولیس در جدول را در بوق و کرنا کرده اند. جالب این جاست نفتی های تهران که چند سال است لیگ برتری شده اند توجهی به مصاف های رو در روی دو تیم که در آن برتری قاطع با 9 برد 3 تساوی و بدون شکست با سرخپوشان پایتخت است ندارند.

 

از طرف دیگر پرسپولیسی ها بودجه اختصاص داده شده جهت باشگاه داری در نفت تهران را بیهوده قلمداد کرده و می گویند تیمی که یک نفر تماشاگر هم در ورزشگاه ندارد چرا باید از هزینه بیت المال ارتزاق کند؟ پرسپولیس می گوید برخلاف ادعای نقتی ها بودجه اش نجومی نبوده و این باشگاه با 30 میلیون هوادار 2 و نیم میلیارد تومان از وزارت ورزش دریافتی داشته است.

 

اما در این میان که هر کدام از باشگاه ها خود را باشگاهی حرفه ای و مدرن و دیگری را غیرحرفه ای لقب می دهند نگاهی به صفحه اول سایت رسمی باشگاه نفت می تواند جالب باشد. در این سایت که به هر چیزی شباهت دارد جز یک سایت اینترنتی به روز در سال 2013 ، عکس تیمی بازیکنان نفت به چشم می خورد که توسط عکاس باشگاه پرسپولیس گرفته و به وسیله سایت قرمزها منتشر شده است! خودتان تماشا کنید:

http://www.niocfc.com/persian/

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)