آقای مظلومی فرافکنی ممنوع! سرمربی استقلال سه گل ، 10 دقیقه ، 10 نفره را به دوپینگ ربط داد

مرجع خبری پرسپولیس : سه شنبه دو هفته پیش  پس از برنامه جنجالی نود که در آن فتح الله زاده مدعی شد «ما 4 دربی را از پرسپولیس برده ایم اما آنها گیر داده اند به یک بازی» عکسی منتشر کردیم که در آن نحوه پیروزی استقلال در این مسابقات را نشان می داد.

 

اما این پایان ماجرا نبود و یاوه سرایی استقلالی ها تا جایی ادامه پیدا کرد که پرویز مظلومی سرمربی این تیم مدعی شد پرسپولیس در دربی هفتادوچهار دوپینگ کرده و برنده شده! و همین مساله واکنش روزنامه پیروزی را درپی داشت.

 

این روزنامه که برای اولین بار زمانی که رسانه های وابسته به باشگاه پرسپولیس سرگرم ایجاد عزم ملی برای پیروزی استقلال برابر الاتفاق بودند مسئله دوپینگ بازیکنان این تیم در جام حذفی را رسانه ای کرد ، امروز نیز به این مساله واکنش نشان داد.

 

این روزنامه با چاپ عکس 4 گانه مرجع خبری که نحوه کسب بردهای ناعادلانه استقلال در دربی را به نمایش گذاشته پاسخ پرویز مظلومی را داده است.

 

 

زیر این عکس با عنوان “سرمربی استقلال سه گل ، 10 دقیقه ، 10 نفره را به دوپینگ ربط داد” نوشته شده:«4عکس- یک واقعیت: آنچه می بینید نه فرافکنی است نه دست پیش گرفتن برای پس نیفتادن. آماری است از بازی ، روایتی است از دو اشتباه داوری در دو دربی متوالی و صدالبته دوپینگ جک تری دی و حالا دست پیش گرفتن استقالی ها برای پس نیفتادن! آنها در پاسخ به سوالات خبرنگاران می خواهند توپ دوپینگ را به زمین پرسپولیس بیندازند. دربی 73 اما به تاریخ پیوست، مثل ده دقیقه ، ده نفره و 3 گل و مثل دربی شش تایی ها، مثل نباختن در بازی 9 نفره!»

 

 

البته اهالی پیروزی دربی 71 را فاکتور گرفته اند و نامش را  حذف کرده اند اما ما معتقدیم تیمی که دوپینگ سازماندهی شده انجام می دهد قطعا در مسابقات حساس از ابتدای فصل این برنامه را پیاده سازی کرده است.

 

حمایت این روزنامه هواداری در برابر ادعاهای بدخواهان از تیم جای تقدیر دارد.

 

* طرح: مهدوی-مرجع خبری

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)