پرسپولیس نیوز: ظهر امروز علی پروین ، علی کریمی و کریم باقری پیشکسوتان محبوب پرسپولیس از منصور پورحیدری که مدتی بر اثر بیماری در بیمارستان بستری است عیادت کردند.

علی پروین پس از ملاقات منصور پورحیدری در بیمارستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خوشبختانه شرایط منصور پورحیدری از روز گذشته بهتر شده است. او من را کامل شناخت و وقتی با او صحبت کردم قول داد که وقتی خوب شد و از بیمارستان مرخص شد دیگر دور و بر فوتبال نیاید.

وی افزود: من هم خودم فوتبال را کنار گذاشتم و فقط آن را پیگیری می کنم. با برد تیمم خوشحال می شوم و با باختشان ناراحت.

پروین در خصوص اینکه خود او هم چندی قبل در بیمارستان بستری شده بود گفت: بله من برای کنترل قند و مسائل دیگرم به بیمارستان مراجعه کردم و به پورحیدری هم گفتم او باید وضعیت خودش را کنترل کند. خیلی هم کار سختی نیست با پیاده روی و استخر می توان این موضوع را کنترل کرد.

 

کریم باقری پس از ملاقات با منصور پورحیدری اظهار داشت: با توجه به شرایطی که از آقای پورحیدری دیدم به نظر وضعیت او از دیروز بهتر شده است. اگر مشکل خاصی پیش نیاید آن طور که پزشک ایشان گفت شاید یکی دو روز دیگر مرخص شود.

وی افزود: او بزرگ استقلال است و امیدوارم که زودتر بازگردد. به امید خدا خانواده او شرایطی را فراهم آورند که منصور پورحیدری برای مدتی دور از فوتبال باشد چون استرس برای او خوب نیست.

 

تصاویر اختصاصی پرسپولیس نیوز:

 

 

 

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)