پرسپولیس نیوز : اگر اشتباه داور نبود طالب ریکانی می توانست مانند بازی رفت از روی ضربه ایستگاهی دروازه استقلال را باز کند.

 استقلال تهران و استقلال اهواز به تساوی یک – یک رسیدند. در دقیقه 90 این مسابقه طالب ریکانی شماره 8 جنجالی آبی های اهواز یک ضربه آزاد به سمت دروازه طالب لو فرستاد که دروازه بان باتجربه استقلال به نظر می رسید توپ را از درون دروازه بیرون کشیده است اما داور اعتقادی به گل نداشت.

جالب است که ریکانی در بازی رفت این دو تیم تک گل استقلال اهواز را از روی یک ضربه ایستگاهی از همین ناحیه که در دیدار امروز نصیبش شد دروازه رحمتی را باز کرده بود و حالا اگر داور مسابقه با او کمی یاری می کرد می توانست مقابل شاگردان پرویز مظلومی دبل کند.

 

کارشناس داوری فوتبال ایران گفت:از زاویه ای که دوربین ها نشان دادند توپ استقلال اهواز به گل تبدیل شد.

نوذر رود نیل ،درباره صحنه ای که بازیکن استقلال اهواز توپ را راهی استقلال کرد و طالب لو آن را گرفت اظهارداشت:از زاویه ای که دوربین ها نشان دادند توپ به گل تبدیل شده است و طالب لو در حالی توپ را از دروازه  بیرون می کشد که توپ از خط گذشته است.

وی افزود:البته این اشتباه متوجه کمک داور می شود و داور وسط بی تقصیر است. کمک داور زمانی که این اتفاق افتاد به خوبی جایگیری نکرده بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)