پرسپولیس نیوز : حوادث و جنجال های پس از مسابقه پرسپولیس و ملوان که منجر به زخمی شدن چند نفر و شکسته شدن شیشه اتومبیل ها شد شاید که منشا داشت و آن هم اعتراض ها و داد و بیدادهای مازیار زارع بزن بهادر ملونی ها بود که فوتبال را با کشتی کج اشتباه گرفته بود.

 زارع که در طول بازی بارها نسبت به داوری و سایر اتفاقات بازی معترض و وارد جنجال شده بود بعد از گل دوم پرسپولیس کاملا از کوره در رفت و دوان دوان به سمت محسن مسلمان و فرشاد احمدزاده رفته و تک تک آنان را مورد عتاب قرار داد.

اعتراض زارع به شادی گل معروف پرسپولیسی ها بود که در این فصل بارها تکرار شده و کاپیتان ملوانی ها پس از بازی در مصاحبه با خبرنگاران با اشاره به این مسئله گفت: فوتبال همین است؟ اصلا شما قهرمان. سر ما را می برند. فکر می کنند ما شدیم عربستان . این شادی ها را که بازیکنان آنها می کردند عربستانی ها انجام می دادند. پرسپولیس را قهرمان کنید برود پی کارش.

اما جالب است هم تیمی خود زارع یعنی سیدجلال رافخایی هم در این مسابقه این نوع شادی پرسپولیسی ها را به کار برد و در نیمه اول و پس از زدن گل تساوی دقیقا به همان شکل به هوا پرید و شادی اش را با هم تیمی نیمکت نشینش تقسیم کرد.  زارع اگر می دانست این طور آبرویش می رود هرگز چنین حرفی به زبان نمی آورد. عکس زیر را ببینید:

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)