پرسپولیس نیوز : دروازه‌بان تیم فوتبال پیکان پیش از شروع بازی با سرمربی تیم پرسپولیس عکس یادگاری گرفت.

امیر حاج‌رضایی،‌ بهتاش فریبا و محمود شیعی امروز در رختکن تیم پیکان حاضر شدند و با بازیکنان این تیم به خوش و بش پرداختند.

* سیدمحمد موسوی بازیکن تیم والیبال که عضو تیم والیبال پیکان تهران هم هست، در ورزشگاه آزادی حاضر شد و به رختکن تیم پیکان رفت.

 

فردین معصومی پیشکسوت سابق تیم کشتی کشورمان با حضور در ورزشگاه آزادی بازی پرسپولیس و پیکان را از نزدیک تماشا کرد.

* در حالی که پرسپولیسی‌ها در چند بازی اخیرشان با لباس‌هایی وارد زمین شده بودند اما در این بازی با پیراهن‌هایی به میدان رفتند که نام هیچ برندی بر روی آن وجود نداشت.

* پیش از شروع بازی در مراسمی با عنوان پدران آسمانی از 3 پدر که چندین فرزند آنها به شهادت رسید، تقدیر شد.

* سیاوش اکبرپور، مهدی رحمتی و محمد نصرتی، 3 بازیکن تیم فوتبال پیکان بودند که پیش از شروع بازی به سمت نیمکت پرسپولیس رفته و با برانکو خوش و بش کردند. همچنین رحمتی با سرمربی پرسپولیس عکس یادگاری گرفت.

* فردین معصومی پیشکسوت سابق تیم کشتی کشورمان با حضور در ورزشگاه آزادی بازی پرسپولیس و پیکان را از نزدیک تماشا کرد.

* با توجه به ابری بودن هوا از همان ابتدای بازی نورافکن‌های ورزشگاه آزادی روشن شد.

* با توجه به اینکه همه 8 بازی این هفته لیگ برتر قرار است به صورت همزمان آغاز شود ناظر بازی به شدت به دنبال این بود که بازی راس ساعت 18 آغاز شود و حتی با دست از بازیکنان می‌خواست هر چه زودتر در زمین مستقر شوند و به حسین زرگر داور بازی هم دستور داد که راس ساعت سوت آغاز بازی را بزند.

* پیش از شروع بازی همه بازیکنان، نیمکت‌نشینان و مربیان تیم پیکان در کنار زمین حلقه اتحاد تشکیل دادند.

* با توجه به اینکه همه بازی‌ها امروز به صورت همزمان برگزار می‌شود خبرنگاران پیگیر نتایج همه بازی‌ها بودند.

* در مراسم تقدیر از 3 پدر شهیدی که در ورزشگاه آزادی حاضر شده بودند برانکو ایوانکوویچ، کریم باقری و محمود خوردبین هم حاضر شدند.

* فردی که از او به عنوان جیمی جامپ فوتبال ایران نام برده می‌شود امروز در ورزشگاه آزادی حاضر شد که پیش از انجام دادن عملیاتش ماموران نیروی انتظامی او را از ورزشگاه آزادی بیرون بردند.

* در حالی که گابریل با گذراندن دورن نقاهت می‌تواند بدون محافظ جمجمه به میدان برود اما او با این بازیکن برای جلوگیری از اتفاقات دیگر هنوز با محافظ بازی می‌کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)