پرسپولیس نیوز : اعضای کانون هواداران باشگاه پرسپولیس از هوادار آتش‌نشانی که در عملیات مهار آتش سوزی حادثه دیده بود، عیادت کردند.

به گزارش پرسپولیس نیوز از سایت باشگاه پرسپولیس، فرید غلامحسینی که به عنوان همیار هوادار فعالیت دارد، یکی از ماموران ایستگاه 117 آتش نشانی تهران است که یکشنبه در جریان عملیات مهار آتش دچار حادثه سوختگی شد.

وی بلافاصله به بیمارستان سوانح و سوختگی انتقال داده شد و خوشبختانه شدت جراحات وارده، شدید نبود. به شکلی که او امروز از بیمارستان مرخص شد.

نکته جالب توجه این بود که تعدادی از اعضای کانون هواداران پرسپولیس به نیابت از باشگاه و هواداران امروز برای عیادت وی راهی بیمارستان شده بودند که متوجه شدند کارهای مربوط به ترخیص این آتش نشان در حال انجام است و به همین دلیل او را تا منزلش همراهی کردند.

اعضای کانون هواداران پرسپولیس همچنین حامل هدیه و پیامی از سوی سرپرست باشگاه پرسپولیس برای این هوادار بودند.

علی اکبر طاهری در پیام خود خطاب به این آتش نشان و همکارانش گفت: وجود هوادارانی مانند شما باعث افتخار باشگاه پرسپولیس است. هر چند که هواداران پرطرفدارترین باشگاه آسیا در همه نقاط ایران و عرصه‌های مهم حضور دارند.

وی افزود: این روزها که متاسفانه بیشتر از گذشته اتفاقات ناگوار مانند آتش‌سوزی‌ها هستیم زحمات و فداکاری‌های شما آتش‌نشان‌های عزیز بیش از هر زمان دیگری به چشم می‌آید. شما فرشته نجاتی هستید که در اوج خطرات هنگامی که همگان به دنبال مکان امنی می‌گردند،  به دل خطر می‌زنید و جان خود را سپر بلا می کنید تا دیگران در امان باشند و بیان حق مطلب برابر چنین روحیه‌ای ممکن نیست. ما فقط می‌توانیم برای شما عزیزان از درگاه خداوند سلامتی بخواهیم.

اعضای کانون هواداران پرسپولیس از سوی سرپرست باشگاه، بسته‌ای مشتمل بر پیراهن پرسپولیس را به این هوادار اهدا کردند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)