پرسپولیس نیوز : مدیر عامل باشگاه پرسپولیس با حضور در بیمارستان بهمن از غلامحسین مظلومی پیشکسوت فوتبال ایران عیادت کرد.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، محمد رویانیان شنبه شب پس از تماشای بازی تدارکاتی بزرگسالان و امیدهای پرسپولیس راهی بیمارستان بهمن شد و از غلامحسین مظلومی پیشکسوت فوتبال ایران عیادت کرد.

رویانیان در این باره  گفت: وظیفه خود دانستم بار دیگر به عیادت آقای مظلومی بیایم و جویای احوال این بزرگ مرد فوتبال ایران باشم. بسیار خوشحالم که ایشان بر اساس نظر پزشکان وضعیت مساعدی پیدا کرده‌اند و روز یکشنبه از بیمارستان ترخیص خواهند شد. برای ایشان آرزوی شفای عاجل و سلامتی کامل در این روزهای عزیز را دارم.

همچنین غلامحسین مظلومی بازیکن اسبق تیم ملی و استقلال  گفت: از دیدار با آقای رویانیان بسیار خوشحال شدم و ایشان افتخار داده و به عیادت بنده آمدند. از همه مردم خوب کشورم که در این مدت با دعای خالصانه خود موجب شده‌اند تا با لطف خداوند متعال سلامتی‌ام را بدست آورده و با نظر پرشکان از بیمارستان ترخیص شوم تشکر می‌کنم و برای همه آنها روزهایی خوش و سرشار از تندرستی را آرزو دارم.

برای بنده، استقلال و پرسپولیس و همه فوتبالدوستان محترم و ارزشمند هستند و باید بگویم بنده اهل دوگانگی نیستم، اهل یکرنگی هستم و به پرچم ملی کشورم عشق می‌ورزم.

همچنین آقای دایی هم با تماس تلفنی خود جویای احوال بنده بودند که جا دارد از ایشان و تمامی دوستداران پرسپولیس که برای سلامتی‌ام دعا کردند، تشکر کنم. من خودم را و سلامتی‌ام را مدیون مردم ایران می‌دانم و این محبت‌ها و دعاها بود که امید به زندگی را به من برگرداند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)