عیسی آل‌کثیر بیستمین گل خود را در دیدار مقابل تراکتور به ثمر رساند.

عیسی آل‌کثیر در همان دقایق نخست بعد از ورود زمین به تمام تردیدها در مورد خود پایان داد و با یک ضربه دقیق دروازه تراکتور را گشود تا نشان دهد خریدی کارآمد برای تیم پرسپولیس بوده است.

نکته جالب اینکه آل‌کثیر تاکنون 60 بازی برای پرسپولیس انجام داده و با ثبت بیستمین گل، آمار جذاب هر سه بازی یک گل را از خود به جای گذاشته که نرخ قابل قبولی برای یک مهاجم در سطح فوتبال ایران محسوب می‌شود.

عیسی در شروع کار خود شش گل در رقابت‌های آسیایی برای پرسپولیس به ثمر رساند و در ادامه 4 گل در لیگ برتر و جام حذفی نیز وارد دروازه حریفان کرد تا فصل نخست او در سایه محرومیت شش ماهه، با 10 گل به پایان برسد.

فصل دوم که با پارگی از ناحیه رباط صلیبی همراه بود، 5 گل را در خود داشت اما عیسی در میانه‌های فصل به اتمام کار خود در پرسپولیس رسید و باتوجه به عدم انجام عمل جراحی، نیم فصل بعدی را هم از دست داد.

اما او در بازگشت به پرسپولیس از نیم فصل لیگ بیست و دوم، 4 گل زد تا نقشی پررنگ در قهرمانی تیم پرسپولیس ایفا کند. حالا اولین گل او باعث شده تا به لیست 40 نفره برترین گلزنان تاریخ پرسپولیس اضافه شود.

در صورتی که عیسی 10 گل دیگر بزند، به رتبه بیست و پنجم خواهد رسید و اگر 20 گل دیگر به ثمر برساند، در جایگاه پانزدهم قرار خواهد گرفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)