پرسپولیس نیوز : مهاجم جدید تیم پرسپولیس گفت:مایلی کهن گفت تا خانه نخریده ای سراغ خرید ماشین نرو.

میلاد غریبی بازیکن سابق تیم فوتبال جوانان که پارسال برای سایپا توپ می زد بعد از حضور علی دایی در پرسپولیس به این تیم آمد.

گویا امیر قلعه نویی هم به دنبال تو بود؟
بله. استقلالی ها چند باری با من تماس گرفتند که آخرینش مربوط به نیم فصل بود اما دیگر با من تماسی نگرفتند و من هم فکر کردم که دیگر مرا نمی خواهند

تو بازیکن ساده و بدون حاشیه ای هستی. نگران این موضوع نیستی که در پرسپولیس رفتارت تغییر کند؟
خدا را شکر در محیطی بزرگ شده ام که درگیر حاشیه نخواهم شد. اتفاقا پدر و دایی ام هم در این چند روز بارها گفته اند تو که اینقدر ساده و مهربانی حواست باید به آینده ات در پرسپولیس باشد البته مربی من آدمی مثل علی دوستی مهر بوده که همه چیز فوتبال را یادم داده است.

خیلی از بازیکنان جوانی که به پرسپولیس آمده اند در برابر بزرگی و پرتماشاگر بودن این تیم تسلیم شده اند و نتوانسته اند بازی همیشگی خودشان را ارائه دهند. به قول معروف جو گیر شده اند. فکر می کنی این اتفاق برای تو هم بیفتد؟
من اصلا استرس بازی در پرسپولیس را ندارم. در جام جهانی نوجوانان جلوی تیم های بزرگی بازی کرده ام و اضطرابم کاملا از بین رفته ضمن آنکه پرتماشاگر بودن پرسپولیس به من انرژی مثبت می دهد چون می دانم حتی اگر یک تکل مثبت هم بزنم صدهزار نفر تشویقم می کنند. ضمن آنکه فوتبال من طوری است که خدا را شکر تا الان افت نداشته ام.

عده ای از منتقدان پرسپولیس عقیده دارند که این تیم بازیکن خراب کن است و هر بازیکن بزرگی به پرسپولیس رفته فوتبالش افت کرده. آنها کریم انصاری فرد را مثال می زنند که به عنوان آقای گل به پرسپولیس پیوست اما نتوانست درخشش در سایپا را در این تیم تکرار کند.
خدا را شکر من همیشه در فوتبالم تعادل داشته ام و نگران این قضیه نیستم. در مورد کریم هم باید بگویم که او بهترین مهاجم ایران است اما وضعیت پرسپولیس طوری بود که او نتوانست خودش را به خوبی نشان  بدهد هر چند که بد هم کار نکرد ولی امسال کاری می کنیم که کریم آقای گل شود

این داستان پرسپولیس شش آتیشه که در مصاحبه هایت عنوان کردی چیست؟
من دو آتیشه را تبدیل به شش آتیشه کردم چون دوست دارم پرسپولیس امسال مثل زمان علی پروین شود یعنی همه تیمها را ببرد و به قول آقای پروین هنوز وارد زمین نشده 0-3 از حریفش جلو باشد

اینکه پرسپولیسی ها به جای قرارداد ماشین مدل بالا در اختیارت قرار دادند صحت دارد؟
به هیچ وجه. من هنوز ماشین ندارم. آقای مایلی کهن یکروز گفت تا زمانی که خانه نخریده ای سراغ خرید ماشین نرو. من هم حرف ایشان را گوش کردم.

پس احتمالا با رقم قراردادت خانه دار خواهی شد؟
(می خندد) رقم قرارداد من بالای بالا نیست. متوسط است.

فکر می کنی امسال بتوانی با پرسپولیس قهرمان لیگ شوی؟
الکی نمی شود قول قهرمانی داد اما تمام تلاشمان این است تا جزو دو سه تیم مدعی باشیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)