پرسپولیس نیوز :  بازیکن سابق پرسپولیس از حمایت های علی دایی و علیرضا رحیمی بابت انتقالش به پدیده مشهد قدردانی کرد و گفت: امیدوارم روزی محبت‌های آنها را با بازگشت به پرسپولیس جبران کنم.

میلاد غریبی  در مورد خبر پیوستنش به باشگاه پدیده مشهد گفت: با باشگاه پدیده توافق کامل انجام دادیم اما فعلاً چیزی قطعی نیست، فقط باید باشگاه پرسپولیس رضایت کامل و کتبی بدهد تا به صورت رسمی قراردادم را با پدیده ثبت کنم.

 

وی افزود:  با این تیم قرارداد داخلی امضا کرده‌ام و مدت آن یک سال خواهد بود. قطعا مشکلی برای پیوستنم به پدیده وجود ندارد و فصل آینده در این تیم توپ خواهم زد. من جلسه بسیار خوبی با مرزبان و مدیر عامل پدیده داشتم که آنها بسیار صمیمانه با من برخورد کردند و کار به گونه‌ای پیش رفت که به مدیر عامل تیم گفتم با هر رقمی که شما موافق باشید حاضرم در پدیده بازی کنم.

وی در خصوص اینکه مبلغ قراردادش با پدیده چقدر است، خاطرنشان کرد: قرارداد مالی‌ام خوب است و مانند دیگر بازیکنان پول می‌گیرم.

 

 بازیکن پرسپولیس با بیان این که مبلغ قراردادش نیز مانند رضا عنایتی، مبلغ 550 میلیون تومان است، افزود: من با پرسپولیس قراردادی یک ساله داشتم اما در صحبت‌هایی که با علی دایی و علیرضا رحیمی داشتم آنها همکاری خوبی با من انجام دادند و مخصوصا از علی دایی بابت موافقت با این انتقال بسیار تشکر می‌کنم و امیدوارم روزی بتوانم مجددا به پرسپولیس بازگردم و لطف او را جبران کنم.

 

 وی خاطر نشان کرد: همچنین مدیرعامل پرسپولیس نیز در این راه کمک زیادی به من انجام داد. من پیش از این تنها از طریق افرادی مانند یعقوب کریمی با او آشنا بودم، اما یک بار که درباره انتقال با او صحبت کردم او بزرگی کرد و نشان داد که تا چه میزان به فکر امثال من است. کار قشنگ او مطمئنا در ذهن من می‌ماند و ان‌شاءالله در سال‌های آینده لطف او را جبران خواهم کرد.

غریبی در پاسخ به این پرسش که آیا می‌تواند برای پدیده بازیکن مؤثری باشد، اظهار داشت: امیدوارم بتوانم مانند روزهایی که در ذوب‌آهن و سایپا مثمرثمر بودم برای پدیده هم بازیکن خوبی باشم.

وی ادامه داد: می‌خواهم در پدیده آنقدر خوب کار کنم تا سال موفقی را پشت سر بگذارم و فکر می‌کنم پدیده هم با بازیکنانی که جذب می‌کند برای فصل آینده تیمی مدعی خواهد بود.

غریبی در پایان تصریح کرد: از همین‌جا می‌خواهم از آقایان دایی و رحیمی تشکر کنم که با من کمال همکاری را داشته‌اند.

 

 وی همچنین خبر از مذاکره یونس شاکری، دیگر هم تیمی خود با پدیده مشهد خبر داد و گفت: فکر می کنم انتقال شاکری نیز به پدیده مشهد تمام شده باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)