پرسپولیس نیوز : هافبک جدید تیم پرسپولیس می‌گوید که بازیکن فوق العاده‌ای نیست اما تمام تلاشش را برای موفقیت در این تیم به کار می‌گیرد.

میلاد غریبی بازیکنان فصل گذشته سایپا روز شنبه به تیم فوتبال پرسپولیس پیوست. او از مدت ها پیش مورد توجه علی دایی قرار داشت و قرار بود به راه آهن برود.

با آمدن دایی به پرسپولیس اما اتفاق بزرگ ورزشی در زندگی این بازیکن گچسارانی افتاد و او با این که فصل چندان خوبی را پشت سر نگداشته بود حالا باید در پرسپولیس بازی کند. غریبی که از حضور در این تیم و کار کردن با دایی بسیار هیجان زده در مورد آمدن به پرسپولیس و مسائل مختلف دیگر به سوالات خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم پاسخ داد.

حتما مردم گچساران خیلی خوشحال هستند که تو به پرسپولیس رفتی؟
دقیقا همین طور است و چند ساعت بعد از اینکه با پرسپولیس قرارداد امضا کردم حدود 400 «میسد کال» داشتم. مردم گچساران دوست داشتند یک روز به پرسپولیس یا استقلال بروم و حالا خیلی از آنها خوشحال هستند که این اتفاق افتاده است.

قبول داری فصل گذشته عملکردت چندان خوب نبود؟
من در نیم فصل اول لیگ سال گذشته بهترین دوران فوتبالم را پشت سر گذاشتم اما در نیم فصل دوم نمی دانم چرا به یکباره نیمکت نشین شدم. مدتی هم در تیم امید بودم و این موضوع باعث شد شرایطم در تیم باشگاهی ام تغییر کند. قبول دارم در نیم فصل دوم زیاد خوب نبودم ولی در نیم فصل اول فوق العاده کار کردم.

فکر می کنی کار سختی در پرسپولیس داشته باشی؟
من می خواهم ثابت کنم که بی جهت به پرسپولیس نیامده ام و باید جواب اعتماد علی آقا را بدهم. او از مدت ها قبل صحبت کرده بود که من به راه آهن بروم ولی وقتی به پرسپولیس رفت در نهایت من هم به این تیم پیوستم. مطمئن باشید دایی آدمی نیست که دنبال بازیکن ضعیف باشد. نمی خواهم ازخودم تعریف کنم، باید بگویم که بازیکن فوق العاده ای نیستم ولی تلاش می کنم به پرسپولیس کمک کنم.

مبلغ قراردادت چقدر است؟
این را نمی توانم بگویم ولی مطمئن باشید زیاد نیست و یک قرارداد معمولی امضا کرده ام.

قلعه نویی هم تو را می خواست؟
بله، من در لیست قلعه نویی هم بودم و صحبت هایی با من انجام شده بود. با این حال تصمیم گرفتم در تیم دایی بازی کنم.

مثل اینکه دایی را خیلی بیشتر از قلعه نویی دوست داری؟ 
قلعه نویی مربی بزرگی است و افتخارات زیادی کسب کرده است. او و دایی شخصیت متفاوتی دارند ولی در مورد دایی هم باید بگویم که او در دنیا شناخته شده است و من خوشحالم که قرار است زیرنظر این مربی کار کنم.

راستی در خانواده ات استقلالی هم دارید؟
برادر بزرگترم استقلالی است و از حالا برایم کری می خواند.  با این حال او خوشحال است که من به پرسپولیس رفتم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)