هافبک ملی پوش پرسپولیس گفت: قبل از آمدن به پرسپولیس به فکر نیمکت نشینی بودم اما عشق به این تیم جلوی آمدنم را نگرفت.

میلاد غريبي در گفتگو با  باشگاه خبرنگاران گفت: شرایطم خوب است و آماده بازی هستم و فکر می کنم با تمرینات خیلی خوبی که پشت سر گذاشتیم با آمادگی کامل مقابل حریفان صف آرایی کنیم.

وی افزود: خوشحالم الام همه بازیکنان دست به دست هم دادیم تا پرسپولیس را به درجات بالا برسانیم و در لیگ سیزدهم به حقمان برسیم.

غریبی ادامه داد: همه تیم های لیگ برتری با بی پولی دست و پنجه نرم می کنند و پرسپولیس هم از این امر مستثنی نیست اما معتقد هستم که مشکل بی پولی تیم خود به خود برطرف خواهد شد و فکر نمی کنم این موضوع درگیری در پرسپولیس ایجاد کند البته بهتر است مسئولان باشگاه کمی پول به بازیکنان تزریق کنند تا آنها انگیزه شان از پیش بیشتر شود.

وی گفت: من و برخی دیگر از پرسپولیسی ها اصلاً پول نگرفتیم و به هیچ وجه هم اعتراضی به این موضوع نخواهیم کرد چون کار در کنار مربی بزرگی مثل علی دایی آرزوی هر بازیکنی است. هافبک پرسپولیس خاطر نشان کرد: آمدم پرسپولیس تا به این تیم کمک کنم و تلاش خواهم کرد تا در ترکیب اصلی سرخپوشان قرار گیرم.

هافبک ملي پوش پرسپوليس خاطرنشان کرد: من نیمکت نشینی برایم مهم نیست و قبل از پیوستن به این تیم به نیمکت نشینی فکر می کردم اما عشقی که از بچگی به رنگ قرمز دارم نمی گذارد دست از تلاش بردارم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)