بازیکن تیم پدیده خراسان گفت: با تیم گرم کردم تا مقابل نفت مسجدسلیمان بازی کنم اما لحظه آخر به من گفتند نمی‌توانم بازی کنم و این کار زشتی بود چرا که باید زودتر به من این موضوع را می‌گفتند.

میلاد غریبی در گفت‌وگو با  فارس، در خصوص اینکه چه اتفاقی افتاد که وی در آخرین لحظات از بازی مقابل نفت مسجدسلیمان منع شد، گفت: روز بازی همراه با سایر بازیکنان گرم کردم چرا که همه چیز برای بازی کردنم حل شده بود اما در آخرین لحظه که قصد ورود به زمین را داشتم به من گفتند که نمی‌توانم بازی کنم. باید بگویم مشکل از من نیست چرا که همه مدارک مورد نیاز را تحویل دادم اما شاید چون جمعه فدراسیون تعطیل بود مجوز بازی‌ام صادر نشد اما فکر می‌کنم همه این مسائل به سرپرست و مدیریت تیم برمی‌گردد.

وی ادامه داد: بازی نکردنم کار زشتی بود و ای کاش آقایان از قبل به من می‌گفتند گرم نکنم. سرپرست تیم به من در آخرین لحظه گفت که نمی‌توانم بازی کنم و فکر می‌کنم خیلی زشت بود چرا که می‌توانستند زودتر به من بگویند تا گرم نکنم. هر چند که فکر می‌کنم برای بازی بعد بتوانم به میدان بروم و مشکل خاصی نیست و خوشحالم که بود و نبودم خیلی تاثیر نداشت و توانستیم بازی را ببریم.

غریبی درباره برد پدیده مقابل نفت مسجدسلیمان هم خاطرنشان کرد: خیلی خوب بازی کردیم اما خودم فکر می‌کردم که گرما بازیکنان را اذیت کند اما بازی را بردیم و امیدوارم از همین ابتدای لیگ نتایج خوبی بگیریم تا مردم مشهد از ما راضی باشند. خودم هم مشکل خاصی ندارم و با تیم تمرین کردم و از نظر بدنی در شرایط خوبی هستم و فکر می‌کنم در بازی با صبای قم بتوانم بازی کنم.

وی درباره گفته می‌شود مدرک تحصیلی‌اش سیکل است اما برایش کارت دانشجویی صادر شده، افزود: این حرف‌ها خنده‌دار است. یعنی چه که من سیکل دارم؟! اگر این حرف را بخواهیم جدی بگیریم باید همه دانشجویان را به خط کنیم و از همه آنها پرس و جو کنیم. من در دانشگاه آزاد گچساران در رشته تربیت‌بدنی تحصیل می‌کنم و باید با شروع کلاس‌ها به ترم دوم بروم. هر کسی که می‌گوید من سیکل دارم خودش سیکل دارد!
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)