پرسپولیس نیوز : بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: در مصاحبه های خود هیچ گاه اعلام نکردم که یک استقلالی هستم و به خاطر علاقه ام به پرسپولیس آمدم.

میلاد غریبی افزود: خوشبختانه شرایط خوبی داریم و بعد از بازی با پدیده شاندیز تمرینات منظمی را پشت سر گذاشته ایم تا بتوانیم در شرایط مساعدی به مصاف راه آهن برویم.

وی ادامه داد: مطمئن باشید آنقدر آماده هستیم تا با یک برد به صدر جدول بازگردیم و دل هواداران خوب خود را شاد کنیم.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با اینکه آیا مقابل راه آهن درترکیب 11 نفره خواهد بود، گفت: همیشه موفقیت پرسپولیس برایم اولویت داشته و اگر کادر فنی صلاح بداند درترکیب هم قرار می گیرم.

وی در مورد اینکه بعضی رسانه ها مصاحبه ای از قول او چاپ کرده اند که در آن اعلام کرده خانواده اش استقلالی هستند، تصریح کرد: در این مصاحبه اعلام کردم خانواده من استقلالی هستند اما این مساله دلیلی بر استقلالی بودن من نیست.

وی درمورد اینکه که گفته است شاید به استقلال برود، اظهار داشت: این مساله را هم اینگونه اعلام نکردم و تنها به همین مساله بسنده کردم که از استقلال پیشنهادی ندارم.

غریبی خاطرنشان کرد: مطمئن باشید اول فصل به خاطر علاقه ام به پرسپولیس آمدم و هواداران این تیم را بسیار دوست دارم و نمی خواهم به این آسانی از پرسپولیس بروم.

وی تاکیدکرد:امیدوارم در پرسپولیس مانند بازی با پدیده شاندیز به من هم بازی برسد. در این بازی بعد از 12هفته به میدان آمدم و با وجود اینکه اکثرا از بازی من راضی بودند خودم این نظر را نداشتم زیرا معتقدم توانایی های من بسیار بیشتر است.

غریبی خاطرنشان کرد: مطمئن باشید اگر شرایطم در پرسپولیس بهتر شود قطعا در تیم محبوبم خواهم ماند. چون زمانی که به پرسپولیس آمدم دلم می خواست برای این تیم تاثیر گذار باشم اما در غیراین صورت باید بیشتر فکر کنم و هیچ چیز مشخص نخواهد بود.

وی درخصوص دلایل نیمکت نشینی اش در پرسپولیس، گفت: شاید دلیل نیمکت نشینی من ضعف در تمرینات باشد اماواقعا فوتبال من با شرایطی که در تمرینات دارم کاملا متفاوت است و شاید دلیل اصلی این مساله ضعف من باشد.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با اینکه ایا قصد ندارد با علی دایی در خصوص مشکلات خود صحبت کند، اظهار داشت: هنوز موقعیت صحبت با دایی پیش نیامده است ، اما صدرصد می خواهم بعد از بازی با راه آهن این کار را انجام دهم.

وی دررابطه با اینکه دید علی دایی نسبت به او چیست؟، تاکیدکرد: اولین خرید پرسپولیس بودم و قطعا با علاقه زیاد به این تیم و علی دایی پیراهن سرخ را به تن کردم. می دانم دایی به من اعتقاد داشته که در لیست خریدش قرار گرفتم و من هم پیش از هر چیزی به خاطر او به پرسپولیس آمدم.

غریبی درخصوص اینکه ابتدای فصل درمقابل سایپا نتوانست عملکردخوبی داشته باشد، گفت: شاید حکمتی است که این اتفاقات برای من رخ می دهد. در مقابل سایپا فکر می کنم بدترین بازی خود و کل تیم را انجام دادیم .اگر دریک بازی دیگر به میدان می رفتم تا همین حالا از ترکیب ثابت خارج نشده بودم.

وی درپایان خطاب به هواداران پرسپولیس، گفت: آنها بدانند که برخلاف برخی مطالب اگر این تیم را دوست نداشتم هیچ وقت آن را انتخاب نمی کردم و مطمئن باشند هر زمان که به میدان بروم از جان برای آنها مایه می گذارم ومی خواهم به آنها ثابت کنم یک پرسپولیسی دیگرهم برروی نیمکت حضور دارد که می تواند نقش مثبتی در عملکرد تیم داشته باشد.

در روز های اخیر شایعه جدایی میلاد غریبی در نیم فصل از پرسپولیس یا معاوضه وی با محسن مسلمان از تیم ذوب اهن به وجود آمده که پس ازعملکرد خوب این بازیکن در دیدار با پدیده شاندیز در جام حذفی گفته می شود علی دایی با این مساله مخالفت کرده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)