نظر رئيس جمهور درباره سعيدلو تغيير كرده است
مرجع خبری پرسپولیس : نماينده مجلس شوراي اسلامي گفت: شانس حبيب كاشاني براي وزارت ورزش بيشتر از ديگر گزينه‌هاي مطرح شده است.


حسن غفوري‌فرد صبح امروز در يك برنامه راديويي در مورد گزينه‌هاي مطرح شده در مورد وزارت ورزش مانند طاهره بني‌اسدي، علي سعيدلو و حبيب كاشاني گفت: با توجه به نظرسنجي‌هاي غيررسمي كه در مجلس انجام شده بني‌اسدي شانس كمي براي وزارت ورزش دارد و بعيد است مجلس به يك خانم براي وزارت ورزش راي اعتماد بدهد. در مورد علي سعيدلو نيز ظاهرا نظر رئيس جمهور در مورد او تغيير كرده و قصد ندارد ايشان را به عنوان وزير ورزش به مجلس معرفي كند.

 

وي ادامه داد:

 

حبيب كاشاني شانس بيشتري نسبت به دو گزينه ديگر براي وزارت ورزش دارد. نام كاشاني براي وزارت ورزش مطرح شده و با توجه به اينكه مجلس پنجشنبه و جمعه جلسه نداشت، هنوز نظرسنجي غيررسمي در مورد ايشان انجام نشده و نمي‌دانم جو مجلس نسبت به ايشان چگونه است. امروز مجلس جلسه‌اي ندارد و فردا مي‌توان در اين مورد اظهار نظر صحيحي انجام داد.

 

غفوري‌فرد تاكيد كرد: نه تنها ورزشكاران بلكه همه اقشار جامعه و حتي سياسيون نيز دغدغه وزارت ورزش را دارند زيرا در سال 2012 المپيك لندن را در پيش داريم. من هم خودم را جزء جامعه ورزش مي‌دانم.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)