مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست تیم فوتبال شاهین بوشهر ضمن تکذیب مذاکره درخشان با باشگاه پرسپولیس،از حاضر نشدن درخشان در تمرینات تیم فوتبال مس به دلیل بیماری همسرش خبر داد.

 

سه روز است که  حمید درخشان در تمرینات تیم فوتبال شاهین بوشهر حاضر نشده و در تهران به سر می برد. این موضوع زمانی اهمیت پیدا می کند که پس از شکست پرسپولیس در شهرآورد 71، حمید درخشان به عنوان یکی از گزینه های  جانشینی استیلی مطرح شده است.

هر چند که وی هرگونه مذاکره ای را با باشگاه پرسپولیس تکذیب کرده و از عدم تمایل خود برای هدایت تیم پرسپولیس خبر داده است.

 

غلامحسین مظلومی، سرپرست تیم فوتبال شاهین بوشهر دلیل حاضرنشدن درخشان در تمرینات تیم شاهین  پیش از رویارویی با تیم فوتبال ذوب آهن را بیماری همسر وی اعلام کرده و به خبرنگار مهر گفت: درخشان شب سه شنبه پیش از بازی تیمهای فوتبال شاهین و ذوب آهن در بوشهر خواهد بود.

 

وی در خصوص صحبتهای مطرح شده درباره مذاکره مخفیانه درخشان با باشگاه پرسپولیس طی سه روز گذشته گفت:  من که در تهران نیستم و از این موضوع اطلاعی ندارم اما چون درخشان را می شناسم ، تا آنجا که می دانم وی هیچگونه مذاکره ای را با مسئولان باشگاه  پرسپولیس انجام نداده وطی سه روز گذشته دلیل حضور نداشتنش در تمرینات تیم شاهین، فقط بیماری همسرش بوده و پیش از بازی با ذوب آهن نیز به بوشهر خواهد آمد و با قدرت به کار خود ادامه می دهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)