قهرمانى در جام ملت ها دور از دسترس نيست

مرجع خبری پرسپولیس : غلامرضا رضايى مهاجم پرسپوليس گفت: قهرمانى در جام ملت هاى آسيا دور از دسترس نيست.

 

وى در رابطه با دور جديد تمرينات تيم ملى و آمادگى خود اظهار كرد: خدا را شكر پس از بازيهاى خوبى كه در چند هفته گذشته انجام دادم و بازيهاى فشرده اى هم بودند باز هم توانستم در تيم ملى حضور داشته باشم. افتخار مى كنم كه در تيم ملى كشورم حضور دارم و مانند هميشه تمام تلاشم را مى كنم تا بهترين بازى ها را براى كشورم انجام دهم. خوشبختانه در ديدار مقابل ارمنستان هم بازى خوبى انجام دادم.

 

وى در خصوص ۲ ديدار دوستانه تيم ملى گفت: ۲ بازى خيلى خوب با چين و كره جنوبى انجام خواهيم داد كه بسيار مى تواند براى ما مفيد باشد. اميدوارم با اين ۲ بازى و همچنين بازى هاى غرب آسيا و يك ديدار دوستانه ديگر به هماهنگى لازم براى مسابقات جام ملت ها دست پيدا كنيم.

 

مهاجم پرسپوليس در مورد تغيير نسل بازيكنان تيم ملى جام ملت هاى آسيا نيز گفت: خوشبختانه ما تيم جوان و باانگيزه اى داريم كه مى تواند در جام ملت ها حرف هاى زيادى براى گفتن داشته باشد. به هر حال تغيير نسل در تمام تيم هاى دنيا ممكن است بوجود بيايد و اين كار در ايران نيز از ،۲ ۳ سال پيش انجام شده و اكنون ما بازيكنان جوان بسيارى را داريم كه تعداد بازى هاى ملى پوشان بالاست.

 

غلامرضا رضايى با بيان اينكه هيچ چيز براى تيم ملى دور از دسترس نيست اضافه كرد: تيم ملى مى تواند در جام ملت ها قهرمان شود و اين اصلا دور از دسترس نيست. انشاءالله هم شرايط فراهم شود و من مطمئنم كه يك تيم ملى خوب در جام ملت ها خواهيم ديد.

 

وى در مورد آخرين بازى پرسپوليس در ليگ و تساوى ۱-۱ مقابل فولاد ادامه داد: فولاد تيم باانگيزه و جوانى بود و بازى سختى مقابل اين تيم داشتيم كه گرماى هوا هم سختى بازى را دوچندان كرده بود. ما تنها توانستيم از يكى از موقعيت هايمان در اين بازى استفاده كنيم و كمى هم در صحنه هاى ديگر بدشانس بوديم.

 

رضايى در خصوص از دست دادن صدرنشينى بوسيله سرخپوشان نيز گفت: اين موضوع زياد مهم نيست كه ما يك هفته در صدر بوديم و حالا با يك تساوى آن را از دست داده ايم. تا پايان فصل هنوز راه زيادى مانده است و ما هم كار سختى براى قهرمانى داريم. بايد بتوانيم نقطه ضعف هايمان را برطرف كنيم تا به اميد خدا بتوانيم در پايان فصل قهرمان شويم.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)