مرجع خبری پرسپولیس: غلامرضا رضايي که گفته می شود کار انتقالش به پرسپولیس تقریبا تمام شده  براي ماندن در فولاد درخواست قرارداد 700 ميليون توماني كرد تا بتواند از این تیم جدا شود.

 

مسوولان باشگاه فولاد که  نمي‌توانستند اين مبلغ را بپذيرند با خواست مجيد جلالي به وی فرصت دادند تا با رضايي صحبت كند كه مبلغش را پايين بياورد. اين كار انجام شد اما غلامرضا رضايي اعتراف كرد كه درخواست مبلغ بالا فقط يك بهانه بوده چرا كه قصد دارد به پرسپوليس برود.

 

سرانجام كار به جايي رسيد كه باشگاه فولاد با مبلغ 700 ميليوني و حضور برادر بزرگترش در اين باشگاه موافقت كرد اما رضايي كه به قول خودش در رودربايستي با علي دايي گير كرده بود سر دو راهي قرار گرفت و به تهران رفت و با باشگاه پرسپوليس وارد مذاكره شد.

 

مهاجم تيم ملي كشورمان درباره مذاكره با پرسپوليسي‌ها مي‌گويد:

 

 

 

سه چهار روز قبل با مسوولان اين باشگاه مذاكره داشتم و فقط مساله كوچكي است كه نمي‌توانم بگويم. اگر اين مساله حل شود براي حضور در اين تيم مشكلي ندارم. فصل گذشته هم كه از امارات به ايران برگشتم قرار بود به اين تيم بروم اما فهرست پرسپوليس پر بود.

 

غلامرضا رضايي در بخش ديگري از مصاحبه‌اش هم درباره هماهنگي با فولادي‌ها خبر داد اما فولادي‌ها در اين مورد اظهار بي‌اطلاعي كردند. در هر صورت رضايي معتقد است كه باشگاه فولاد از مذاكره‌اش با پرسپوليس اطلاع دارد: مسوولان باشگاه فولاد مي‌دانند با پرسپوليسي‌ها مذاكره كرده‌ام و به طور حتم اين حق را به من مي‌دهند كه براي فصل آينده با تصميم درست، بهترين انتخاب را انجام بدهم.

 

مهاجم فولاد در فصل گذشته درباره حضورش در اين تيم خوزستاني هم حرف‌هاي جالبي مي‌زند: با حضورم در فولاد و كار كردن با مجيد جلالي تجربه خوبي كسب كردم. مردم اهواز فوتبال را خوب مي‌فهمند و از سوي ديگر مجموعه فولاد با سازماندهي خوب خود شرايط ايده‌آلي را براي بازيكنان فراهم كرده‌اند. با اين تيم در نيم فصل دوم توانستيم به نتايج خوبي برسيم. پيش از اين فكر نمي‌كردم مجموعه فولاد كادري به اين قدرتمندي داشته باشد. اين حرف‌ها را براي ماندن يا نماندنم نمي‌زنم و فقط مي‌خواهم ذهنيتم از اين تيم را گفته باشم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)