مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم سرعتي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: تمام تلاش خود را مي‌كنم تا با رفع مصدوميتي كه مدتهاست گريبان مرا گرفته است به زودي خود را آماده حضور در ميادين فوتبال كنم.

 

مهاجم سرعتي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: تمام تلاش خود را مي‌كنم تا با رفع مصدوميتي كه مدتهاست گريبان مرا گرفته است به زودي خود را آماده حضور در ميادين فوتبال كنم. براي يك ورزشكار و به ويژه يك فوتباليست هيچ چيز دردناك‌تر از مصدوميت نيست و وقوع حوادث اين چنين مشكلات فراواني را براي انسان ايجاد مي‌كند.

وي اضافه كرد: تمام سعي خود را براي جلب رضايت كادر فني پرسپوليس و هواداران آن انجام داده‌ام و هرگاه كه در زمين حضور داشته‌ام با تمام توان براي كسب پيروزي تلاش كرده‌ام اما بايد نظر كادر فني را در اين خصوص جويا شد.

غلامرضا رضايي در پايان گفتگوي خود و در خصوص وضعيت قراردادش با تيم پرسپوليس خاطر نشان كرد: همانطور كه پيش از اين گفته‌ام سال دوم قراردادم با پرسپوليس به صورت مشروط است اما در مذاكرات پيش‌رو با باشگاه چنانچه توافقات اوليه حاصل گردد قطعا اولويت اولم پرسپوليس خواهد بود چون علاوه بر اينكه در اين تيم خاطرات بسيار خوبي داشته‌ام از لحاظ فني نيز كمك فراواني به رشد فني‌ام كرده است.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)