پرسپولیس نیوز : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در طول بازی مقابل آلومینیوم، به دنبال جمع‌آوری سنگ‌ها از وسط زمین بودیم.

غلامرضا رضایی در خصوص بازی مقابل آلومینیوم اظهار داشت: همان طور که از قبل پیش‌بینی می‌کردیم روز سختی را در بندر‌عباس داشتیم. ما بازی خوبی را مخصوصا در نیمه اول به نمایش گذاشتیم و از حریف برتر بودیم. چند موقعیت بسیار خوب را هم از دست دادیم.

وی افزود: در نیمه دوم به نظر من داور بهتر می‌توانست سوت بزند، چون بازی بیش از حد ساکن شده بود و یک جوری از هیجان و آب و تاب افتاده بود.

رضایی ادامه داد: در طول بازی با خطاها و سوت‌های زیاد همه چیز تحت‌الشعاع ساکن بودن بازی قرار گرفته بود؛ اما در کل ما می‌توانستیم برنده باشیم ولی 2 امتیاز را از دست دادیم.

وی درباره حواشی‌های پیش‌آمده نیز گفت: باور کنید با دیدن سنگ‌ها تعجب کرده بودم. فقط 5 سنگ بزرگ را خودم از زمین قبل از بازی و وسط بازی بیرون انداختم. اصلا بازیکنان ما در زمین در حال جمع‌آوری سنگ‌ها بودند که فقط خدا رحم کرد که به کسی برخورد نکرد. باید کاری کنیم که این حرکات در ورزشگاه‌ها رخ ندهد.

رضایی در مورد زاید نیز گفت: همانطور که قول داده بودم مدافعان ما اجازه ندادند تا این بازیکن کار خود را انجام دهد و او فقط دو موقعیت 20 درصدی داشت. در کل آلومینیوم بیشتر به شروع‌های مجدد دل بسته بود تا به دروازه‌ ما برسد. هرچه بود باید این بازی را فراموش کنیم چون روزهای حسای‌تری در انتظار ماست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)