روند بهبودی ام به خوبی طی می شود

مرجع خبری پرسپولیس : غلامرضا رضايي در فصل اول حضورش در ميان سرخ پوشان خيلي زود با گلزني‌هايش دل هواداران پر طرفدارترين تيم آسيا را به دست آورد اما مصدوميت اين بازيكن ملي پوش باعث نگراني هواداران و كادر فني پرسپوليس شده است.

مصدميت تو در كدام بازي اتفاق افتاد؟

در بازي با پاس همدان قصد داشتم از گوشه محوطه جريمه پا به توپ وارد شوم كه مدافع حريف روي پايم تكل زد. آن موقع خيلي احساس درد نكردم اما پس از بازي و وقتي كه بدنم سرد شد درد هم به سراغم آمد.

 

در حال حاضر شرايط مصدوميتت چگونه است؟

 سه هفته از مصدوميتم مي‌گذرد و خدا را شكر روند بهبودي خوبي داشته‌ام. شرايطم خيلي بهتر شده است و تلاش مي‌كنم به بازي با ملوان برسم.

 

 

درد پايت سابقه هم داشت؟

 

نه قبل از آن هيج احساس دردي نداشتم. ولي در آن بازي هم خستگي و هم بدشانسي دست به دست هم دادند تا با مشكل رو به رو بشوم و بازي در برابر شهرداري تبريز و اردوي تيم ملي را از دست بدهم.

 

هواداران روي بازي با استقلال حساسيت خاصي دارند، آيا به آن بازي مي‌رسي؟

تمام سعي خودمان را مي‌كنيم هم من و هم هادي با كمك كادر پزشكي تلاش مي‌كنيم تا به دربي برسيم. حتي مي‌خواهيم كه در صورت امكان در بازي با ملوان هم آماده بازي باشيم.

 

تيم‌ها دوست دارند ملي پوشان كمتري داشته باشند اما هواداران دوست دارند شما را در بازي با برزيل در ميدان ببينند؟

بلاخره برزيل بزرگترين تيم فوتبال دنياست و هر فوتباليستي دوست دارد در برابر اين تيم بازي كند. اگر نتوانم به اين بازي برسم در بازي‌هاي بعدي بهترين بازي‌هايم را براي پرسپوليس و تيم ملي انجام خواهم داد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)