مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم تيم ملي فوتبال ايران گفت: خودمان را براي رويارويي با هر مشكلي آماده كرده‌ايم تا در بازي برگشت هم بحرين را شكست دهيم.

 

غلامرضا رضايي پس از تمرین تيم ملي فوتبال ايران در نشست خبري حاضر شد و درباره اوضاع تيم ملي اظهار كرد: شرايط خوبي داريم و با قدرت و انگيزه بالا براي بازي برگشت با بحرين آماده مي‌شويم.

پيش از بازي رفت با اين تيم تمرين‌هاي تيم ملي به صورت كاملا منظم برگزار مي‌شد كه جواب هم گرفتيم و بحرين را با 6 گل شكست داديم. البته نبايد فراموش كنيم كه شرايط بازي برگشت متفاوت است. ما خودمان را آماده هر گونه اتفاق يا مشكلي كرده‌ايم تا در نهايت بحرين را در بازي برگشت هم شكست دهيم، اما آن‌ها انگيزه بالايي دارند و در زمين خودشان به ديدار ما مي‌آيند.

 

وي در پاسخ به اين سوال كه مدتي است بازي‌هاي بهتري را در پرسپوليس انجام مي‌دهيد و علت آن چيست گفت: در انتهاي فصل گذشته مصدوم بودم. سعي كردم با شروع فصل جديد شرايط خوبي داشته باشم اما اين طور نيست كه يك بازيكن بلافاصله پس از مصدوميتش شرايط ايده‌آل قبلي را داشته باشد. بازيكن بهبود يافته بازي به بازي بهتر مي‌شود. در همان بازي اول مصدوميت جزئي ديگري برايم پيش آمد اما آن طور نبودم كه بخواهم فقط استراحت كنم و كار را زمين بگذارم. به هر حال تيم ما هم با مشكلاتي دست به گريبان بود اما روز به روز وضعيت بازيكنان، هماهنگي‌شان با يكديگر و در مجموع اوضاع تيم بهتر مي‌شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)