مرجع خبری پرسپولیس : يكى از بازيكنان و ستاره هايى كه پرسپوليس در فصل نقل و انتقالات موفق به جذب وى شد تا در فصل آينده بتواند در موفقيت ارتش سرخ تاثيرگذار باشد، غلامرضا رضايى است.

 

 هافبك– مهاجمى كه نشان داده مى تواند در تيمى مثل پرسپوليس هم توانايى هاى خود را در خدمت تيم به نمايش بگذارد و سهمى در موفقيت تيم داشته باشد. گفت وگو با وى را بخوانيد:

• هنوز مشخص نشده چه زمانى به تهران مى آيى؟
– يكسرى از كارهايم باقى مانده كه ظرف ۲ ، ۳ روز آينده انجام مى دهم و پس از آن براى استارت تمرينات به تهران خواهم آمد تا در شروع تمرينات كارم را با پرسپوليس آغاز كنم.

• وضعيت پرسپوليس در فعاليت هاى پيش از شروع فصل را چطور مى بينى؟
– اينطور كه شنيده ام باشگاه براى جذب نفرات بعدى نيز صحبت هاى خوبى داشته و چند بازيكن جديد ديگر هم قرار است طى روزهاى آينده به پرسپوليس ملحق شوند و با يك تيم كامل و خوب خودمان را براى شروع يك فصل موفق آماده كنيم.

 

  

پس مى توان به آينده روشن پرسپوليس اميدوار بود؟
– من كه واقعاً دلم روشن است. البته شايد الان براى پيش بينى كردن كمى زود باشد ولى در مجموع اميدوارم با ارائه يك فوتبال زيبا و كسب نتايج دلخواه فصل رويايى در انتظار پرسپوليس باشد.

 

• با توجه به برنامه ريزى كه انجام شده ، چقدر مى توان به يك شروع خوب و پايانى بهتر اميدوار بود؟
– خوشبختانه تيم از روز اول كه قرار بود نفرات جديد را جذب كند، با برنامه و هوشيارانه عمل كرد. اين طور كه اعلام شده برنامه ريزى هاى خوبى هم مورد نظر است و با توجه به اردوهاى خوب و ويژه اى كه براى شروع فصل در نظر گرفته شده اميدوار هستيم تيم در فصل بدنسازى كه دوره بسيار مهم و حساس به شمار مى آيد ، روزهاى خوبى را پشت سر بگذاريم. اميدوارم در وهله اول همه بچه ها چه در شروع و چه در طول فصل در صحت و سلامت كامل باشند تا فصل را با تمامى نفرات و نيروهايمان به سرانجام برسانيم.

• مطمئناً حضور در ۳ جام و موفقيت در آن، كار سختى خواهد بود؟
– صد در صد. شما مطمئن باشيد چه پرسپوليس چه تيم ديگرى كه اين شرايط را پيش روى دارد، مطمئناً راه سختى را بايد طى كند. كسب ۳ جام شايد به زبان راحت باشد اما بايد در عمل به اين موفقيت رسيد. به هر حال هر كس مزد بيشترى مى خواهد بايد تلاشش را چند برابر كند. تمام نفرات قبلى و مهره هايى كه امسال به پرسپوليس ملحق شده اند، مى دانند كار سخت است و بايد براى رسيدن به اين اهداف، تلاشمان را چند برابر كنيم تا با كمترين مشكل به هدفهايى كه در سر داريم، برسيم اما خيالتان راحت؛ پرسپوليس با فاكتورهايى كه دارد از عهده اين بر مى آيد.

• در چند بازى اخير فولاد در فصلى كه گذشت ۷ گل به ثمر رساندى؛ حالا اين گلزنى ها با شماره ۱۰ پرسپوليس به چه تعدادى مى رسد؟
– از روز اولى كه با پرسپوليس قرارداد امضاء كردم، تمام فكر و ذكرم اين بود كه با تمام وجود در خدمت اين تيم و هوادارانش باشم. گلزنى براى خودم هم لذت بخش است ولى در وهله اول خوب بازى كردن و در خدمت تيم بودن مهم است. اينكه ۱۰ گل بزنم يا ۲۰ تا زياد مهم نيست؛ مهم اين است كه اين گلزنى ها با قهرمانى  و موفقيت پرسپوليس توأم شود، مساله اى كه اميدوارم با ارائه بهترين عملكرد و بهترين حضورم در پرسپوليس محقق شود.

 

• حالا يك سوال ويژه؛ جام جهانى هم شروع شد و الان حسرتمان از نرفتن به جام جهانى بيشتر شده؛ در اين مورد صحبت نمى كنى؟
– واقعاً همينطور است كه گفتيد. خيلى سخت است. جام جهانى اين دوره را بدون ايران تماشا كنيم. شايد الان كه اين مسابقات شروع شده و چند بازى هم پشت سرگذاشته شده يك جورهايى به اين نتيجه رسيده ايم كه مى توانستيم مسافر جام جهانى باشيم ولى حالا بايد فقط تماشاگر باشيم! اميدوارم غيبت ايران در جام جهانى درس بزرگ و تجربه ويژه اى باشد كه به فكر جبران باشيم و در دوره  هاى بعد و در جام ملتها و ساير صحنه هاى بين المللى كه پيش روى داريم، تلاشمان را چند برابر كنيم تا بعداً افسوس و حسرت جاماندن از قافله ساير تيم ها را نخوريم.

 


• فكر مى كنى تيم هاى آسيايى در اين دوره بتوانند خوش بدرخشند و به مراحل بعدى صعود كنند؟
– شايد در شرايطى كه خودمان در اين تورنمنت نيستيم اين مساله زياد فرقى براى ما نداشته ما شد. همه مى دانند كه ايران قدرت اول فوتبال آسياست كه متاسفانه چند سالى است با مشكلات زيادى دست و پنجه نرم مى كند تا اين عنوان را به رقباى ديگرمان در آسيا بدهيم. در هر صورت اميدوارم همه با هم دست به دست هم بدهيم و در تورنمت هاى بين المللى بعدى بتوانيم اعاده حيثيت كرده و از حقانيت فوتبال ايران در سطح آسيا و حتى در جهان دفاع كنيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)