مرجع خبری پرسپولیس : با تلاش سفارت ایران و مقامات فرودگاه ابوظبی روادید ورود غلامرضارضایی به امارات و همراهی تیم ملی در دیدار امشب برابر روسیه حل شد.

رضایی که به دلیل عدم لغو اقامت قبلی خود از سوی کفیل اماراتی برای ورود به خاک امارات مشکل قانونی داشت، از ساعت 3 بامداد روز سه شنبه تا بعداز ظهر همان روز در فرودگاه ابوظبی در انتظار صدور روادید بود.  مقامات فرودگاه ابوظبی برابر مقررات ، صدور روادید را منوط به رضایت و درخواست کفیل اماراتی برای صدور روادید وی کردند.

در نهایت با اقدامات صورت گرفته از سوی سفارت ایران در ابوظبی و مذاکره با کفیل اماراتی مشکل قانونی ورود رضایی به امارات حل شد.

 

با تماس های صورت گرفته از سوی محمدرضا فیاض سفیر ایران در ابوظبی  با وزارت خارجه امارات و انجام اقدامات قانونی لازم در نهایت روادید ورود رضایی به خاک امارات در فرودگاه صادر و مشکل قانونی برطرف شد.  در این اقدام ، مقامات اماراتی همکاری حائز توجهی نمودند و تلاش های سفارت ایران در ابوظبی در ساعت 10 شب به نتیجه رسید.

دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران و روسیه ساعت 19:30 دقیقه امروز چهارشنبه در ورزشگاه زاید اسپورت شهر ابوظبی برگزار خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)