مرجع خبری پرسپولیس : روزي كه غلامرضا رضايي پاي برگه قرارداد باشگاه را امضا كرد، مي‌گفتند قرار است همه گل‌هاي فصل به نام او باشد.  

  

رضايي اما به خاطر حضور همزمان و فشرده در پرسپوليس، تيم ملي و تيم اميد صاحب مصدوميتي سنگين و عجيب شد و از ميانه‌هاي فصل بود كه به همين خاطر از تركيب تيم دور افتاد. حالا اما بعد از ماه‌ها مصدوميت و دوري از فوتبال دوباره برگشته تا به قول خودش فصلي متفاوت را با پرسپوليس تجربه كند:

«مطمئن باشيد عملكرد امسالم با پارسال خيلي فرق خواهد كرد. خودم مي‌دانم كه چقدر از من انتظار داشتند و من هر چند هيچ وقت كم نگذاشتم اما احساس مي‌كنم به اندازه انتظارها موفق نبودم. براي همين آماده‌ام تا بهترين بازي‌هايم را امسال انجام بدهم و به جاي گل‌هاي نزده پارسالم هم براي پرسپوليس گل بزنم.»

 
داستان ماندنش را هم غلامرضا رضايي اينطور تعريف مي‌كند: «من با پرسپوليس قرارداد دو ساله داشتم و نمي‌خواستم جدا شوم. البته خيلي‌ها سعي كردند براي من حاشيه درست كنند و بين من و پرسپوليس فاصله بيندازند اما به هدف خود نرسيدند چون ملاك من براي ماندن، خود پرسپوليس بود نه اشخاص. خوشبختانه وضعيت خوبي هم دارم و مصدوميتم برطرف شده. مي‌خواهم امسال مصدوميت پارسال و آن اتفاق‌ها را جبران كنم. هدف‌مان در پرسپوليس، قهرماني است و با تيمي كه داريم حتما به آن مي‌رسيم. اميدوارم فقط ديگر بدشانسي نياوريم.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)