مرجع خبری پرسپولیس : غلامرضا رضایی یکی از بازیکنان پرسپولیس است که از گزند لجبازی های سرمربی تیم ملی با علی دایی جان سالم به در برد و در لیست تیم ملی باقی ماند. هرچند با این وجود هم در 3 بازی تدارکاتی تیم ملی چندان به او بازی نرسید.

 

* اتریش و ایتالیا خوش گذشت؟

_ جای شما خالی، اما برای تفریح نرفته بودیم که بخواهد خوش بگذرد. آنجا فقط تمرین بود و بازی و در کل تمام فعالیت های ما در این سفر اختصاص به فوتبال داشت.

 

* اردوی تیم ملی مانع هماهنگی شما با دیگران نمی شود؟

_ با تمرینات خوبی که در اردوی سرعین و دورتمند داشتیم از نظر تمرکز ذهنی و فکری و توانایی جسمی در شرایط مطلوبی قرار دارم و طی این مدت باقی مانده هم اگر مساله خاصی باشد آن را مرتفع می کنم.

 

* پس برابر تراکتورسازی مشکلی نداریم؟

_ مطمئن باشید نه تنها برابر این تیم، بلکه مقابل سایر حریفان هم مشکلی نخواهیم داشت. مهم اینست که قدم اول را محکم برداریم و در بازی اول با قدرت به 3 امتیاز دست پیدا کنیم و اگر ناهماهنگی هم وجود داشته باشد، در ادامه راه برطرف خواهیم کرد تا ثابت کنیم پرسپولیس امسال چه گروه هماهنگ و منسجمی است.

 

* پرسپولیس با همه تیم ها فرق می کند، این را قبول دارید؟

_ خدا را شکر فوتبالدوستان و به خصوص هواداران پرسپولیس همه مسائل ریز و درشت فوتبال را بخوبی تجزیه و تحلیل می کنند، در کنار این قضیه به شخصه آنقدر انگیزه برای درخشش با پیراهن پرسپولیس دارم که مطمئنم کمک خواهد کرد عملکرد موفق و قابل قبولی در این تیم داشته باشم.

 

* این صحبت تو را به عنوان یک قول به هواداران بدانیم؟

_ صد در صد و مطمئن هستم از بازی اول طوری عمل خواهیم کرد که هوادارانمان از تیم و پرسپولیسی بودن خود لذت ببرند.

 

* همه هم پستی های تو قد بلند و سرزن بوده اند؟

_ شاید من قدرت سرزنی این عزیزان را نداشته باشم، اما سعی می کنم وارث خوبی برای این شماره باشم.

 

* مسئولیت سنگین تری با انتخاب این شماره خاص خواهی داشت؟

_ من همیشه شماره 10 را دوست داشته ام، اما هیچوقت از هیچ باشگاهی نخواسته ام حتما این شماره را به من بدهند. این مرتبه هم همین اتفاق افتاد و با اینکه دوست داشتم به شماره 10 برسم، اما خود باشگاه این افتخار را به من داد که پیراهن شماره 10 را بپوشم.

 

* الان همه شما (مهاجمان) سرعتی هستید، برای سر زدن به مشکل بر نمی خورید؟

_ فکر نمی کنم از این لحاظ به مشکلی برخورد کنیم، شاید لحظاتی پیش بیاید که بخواهیم از ضربات سر استفاده کنیم که با جایگیری مناسب می توان از این تکنیک استفاده کرد.

 

* به آقای گلی در پرسپولیس هم فکر می کنی؟

_ هیچوقت در هیچ تیمی که حضور داشته ام به خودم و موقعیت شخصی ام فکر نکرده ام. حالا هم حتی اگر دروازه خالی مقابلم باشد و بازیکن دیگری در موقعیت بهتری از من باشد، به او پاس خواهم داد. برای من مهم موفقیت تیم است، چون به پای همه نوشته می شود.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)