هواداران به ورزشگاه بیایند تا دوباره صدر جدول را پس بگیریم!

مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس گفت: مهاجمان فولاد شناخت كافي از من داشتند تا بتوانند مرا مهار كنند.


غلامرضا رضايي اظهار داشت: بازي قابل قبولي در اهواز مقابل فولاد انجام داديم. با گلي كه زديم، حريف را غافلگير كرديم؛ اما متأسفانه در نيمه اول كار به تساوي كشيده شد. اگر در اين نيمه با پيروزي از زمين خارج مي‌شديم، شرايط فرق مي‌كرد.

وي افزود: فولاد تيم بسيار خوبي و جواني بود. آنها با توجه به شناختي كه از من داشتند، براي مهار كردن من برنامه داشتند كه به هدف خود رسيدند. به همين دليل نيز فرصت 100 درصدي به دست نياوردم.

مهاجم تيم پرسپوليس عنوان كرد: اميدوارم با استراحت 2 هفته‌اي، خستگي ناشي از بازي‌ها از بدن بازيكنان خارج شود. البته همراه 3 بازيكن ديگر پرسپوليس در تمرين تيم ملي هستم و قطعا با يك ريكاوري خوب مي‌توانم در 2 بازي دوستانه مقابل چين و كره جنوبي، با تمام نيرو به تيم ملي كمك كنيم.

 


تيم ما به دليل فشردگي ليگ مشكلات زيادي را در طول اين مدت تحمل كرده است. تمامي تيم‌ها در مقابل ما با انگيزه بالا به ميدان مي‌آيند و اين كار پرسپوليس را دشوار كرده است.

 

 

رضايي خاطر نشان ساخت: از هواداران اهوازي سپاسگزارم كه مرا با تشويق‌هاي خودشان شرمنده كردند. من براي آنها آرزوي موفقيت مي‌كنم. اميدوارم در بازی آينده برابر پاس هواداران در ورزشگاه حضور پيدا كنند تا انگيزه ما نيز بالاتر برود و بتوانیم با شکست پاس دوباره به صدر جدول بازگردیم.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)