مرجع خبری پرسپولیس : غلامرضا رضايي با اطمينان مي‌گويد مدافعان پرسپوليس در بازي روز چهارشنبه مقابل الغرافه به فرهاد مجيدي اجازه خودنمايي نخواهند داد.

 

مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس درباره ديدار روز چهارشنبه اين تيم مقابل الغرافه در ليگ قهرمانان آسيا اظهار كرد: بازي بسيار سختي داريم. بازي‌كردن در خانه تيمي چون الغرافه اصلا آسان نيست.

 

مي‌دانيم كه آنها تيم قدرتمندي در اختيار دارند، اما شرايط ما هم بسيار مناسب است و بازيكنان در حال حاضر روحيه‌ي خوبي دارند.

 

وي ادامه داد: سعي مي‌كنيم با اجرا‌ي دستورات كادر فني و انجام يك بازي هدفمند سه امتياز اين بازي را به دست بياوريم. اگر اين بازي را با پيروزي پشت سر بگذاريم، بيشتر از نيمي از راه صعود به مرحله‌ي حذفي را طي كرده‌ايم.

 

رضايي درباره پيروزي پرگل پرسپوليس در روزهاي آغازين سال جديد مقابل الشباب گفت: معمولا اين پيروزي‌ها خيلي كم اتفاق مي‌افتد كه ما بتوانيم مقابل يك تيم خارجي شش گل بزنيم. بايد از همه هواداراني كه آن روز ما را غافلگير كردند، تشكر كنيم. خوشحالم كه توانستيم در آن روز جواب محبت‌هايشان را بدهيم. اميدوارم آنها هم در بازي‌هاي بعد هم به همين‌گونه پرسپوليس را حمايت كنند.

 

مهاجم پرسپوليس هم‌چنين درباره حضور فرهاد مجيدي در تيم الغرافه و تقابل او با مدافعان نماينده ايران گفت: مجيدي بازيكن خوبي است اما خط دفاعي ما در آسيا قدرت بالايي دارد و من مطمئنم كه در بازي چهارشنبه او را كنترل خواهند كرد.

 

غلامرضا رضايي هم چنين درباره ديدار بعدي پرسپوليس در ليگ برتر گفت: فعلا همه تمركز ما روي بازي با الغرافه است، اما پس از آن ديدار يك بازي حساس با داماش در تهران داريم كه از اهميت زيادي برايمان برخوردار است. اگر هواداران همانند بازي مقابل الشباب ما را حمايت كنند، ديگر هيچ حريفي در تهران جلودار پرسپوليس نخواهد بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)