مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم ملی پوش سرخپوشان که با دو پاس گل دیدنی نقش مهمی در پیروزی سرخپوشان برابر داماش داشت، گفت: حرف هایی مطرح می شود که به فکر ما هم خطور نمی کند.

 

به نقل از سایت رسمی باشگاه؛ غلامرضا رضایی درباره عملکرد خود، تیمش و تیم ملی در گفتگویی به سوالات پاسخ داد:

 

پیروزی خوبی داشتید، حتما ادامه پیدا خواهد کرد؟

بازی با داماش خیلی سخت بود. آنها با تغییراتی که داشتند خیلی خوب بازی می کردند. از سوی دیگر شرایط جوی کاملا به ضرر ما بود. ما هم می خواستیم که توپ را روی زمین بیاوریم که بتوانیم از توانایی های خودمان استفاده کنیم. این مسئله در آن زمین کار را سخت تر می کرد. ما هم مشکلات زیادی داشتیم. فشار زیادی روی تیم بود، با این وجود توانستیم اراده خودمان را در زمین پیاده کنیم. این یک واقعیت است که تیم ما توانایی بالایی دارد. اگر یک مقدار بد نتیجه گرفتیم به خاطر فشاری بود که روی تیم و بچه ها وجود داشت. مقداری از این فشار که برداشته شد، تیم توانست به شرایط طبیعی نزدیک شود. حالا با ادامه این وضعیت دلیلی نمی بینیم که نتوانیم همین شرایط را در بازی های بعدی ادامه بدهیم.

 

با این تعطیلات مشکل بوجود نمی آید، بار قبل که تاثیر خوبی نداشت؟

واقعیت این است که ما واقعا به مشکل برخورده بودیم و این وقفه هم نمی تواند به سود ما باشد. البته برای همه است ولی تاثیرش روی ما بیشتر می شود چون تازه از شرایط سخت قبلی رها شده بودیم. با این وجود کاری هم نمی شود کرد. به هر حال تیم ملی هم برنامه های خودش را دارد و با برنامه ریزی هایی که کادر فنی خواهد داشت، سعی می کنیم پیروزی هایمان را ادامه بدهیم.

 

گفتی فشار روانی که برداشته شد، تیم شرایط بهتری پیدا کرد، چه اتفاقی باعث این مسئله شد؟

آنچه در بازی با مس رفسنجان گذشت، خیلی موثر بود. تماشاگران ما در تمام 120 دقیقه یک نفس از تیم حمایت کردند با اینکه آن روز اصلا خوب نبودیم. این مسئله تاثیر خوبی داشت. بعد هم در بازی با داماش حضور هواداران پرسپولیس چشمگیر بود و آنها هم در طول 90 دقیقه تیم را تشویق کردند.

 

واقعا تا این حد موثر است؟

قبل از این وقتی با بچه ها صحبت می کردم. هر حرفی می زدیم، آخرش صحبت از فشارهای روانی بود، این اتفاقات جدید، باعث شد اعتماد به نفس به تیم و بچه ها برگردد و هواداران هم ثمره اش را دیدند.

 

پیش از این حرف و حدیث درباره خودت زیاد بود، درباره اش صحبت می کنی؟

چنان صحبت هایی اصلا جای بحث کردن ندارد. اینکه کسی بخواهد کم کاری کند، اصلا به فکر بچه های ما هم خطور نمی کند. اینها مسائلی هستند که برای ایجاد حاشیه ها در پرسپولیس مطرح می شود و تیم های بزرگ همیشه با چنین مواردی روبرو هستند. وقتی تیم نتیجه نمی گیرد، همه خراب هستند من هم از این قاعده مستثنی نبودم، اما همه بچه ها با تمام وجود به دنبال خروج از آن شرایط بودیم. کسانی که دلشان واقعا برای تیم می سوزد، همیشه سعی می کنند آرامش و اعتماد به نفس بدهند.

 

به تیم ملی دعوت شدی، بحرینی ها قطعا نقشه ریخته اند که انتقام بگیرند؟
آنها دست به هر کاری می زنند ولی ما هم خودمان را آماده می کنیم که نشان دهیم نتیجه تهران، اتفاق  نبود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)