مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد این تیم در بازیهای اخیر خود به دلیل اشتباهات فردی بازنده بوده است.

 

غلامرضا رضایی گفت: پرسپولیس در 3 بازی اخیر خود اشتباهاتی داشته و به دلیل همین اشتباهات هم بازیهای خود را واگذار کرده است.

 

وی ادامه داد: پس از شکست مقابل پیکان جلسات متعددی با حبیب کاشانی داشتیم. بسیاری از مشکلات تیم مطرح شد و قرار بر این شد که با همکاری مدیریت و بازیکنان مشکلات برطرف شود. اطمینان دارم پرسپولیس دوباره روند پیروزی‌های خود را آغاز می‌کند.

 

رضایی افزود: انتقاداتی که از پرسپولیس می‌شود چندان منطقی نیست. باخت‌های اخیر تیم ما روی اشتباهات فردی رقم خورد وگرنه تیمهایی که پرسپولیس را شکست داده‌اند برتر از ما نبوده‌اند. پیکان از 3 موقعیتی که مقابل پرسپولیس داشت استفاده کرد ولی هیچ کدام از توپ‌های ما گل نشد. پرسپولیس در بازیهای اخیر فوتبال قابل قبولی ارائه داده و بدشانس بوده و به همین دلیل شکست خورده است.

 

وی درباره تأثیر جدایی باقری از پرسپولیس روی بازیکنان گفت: بودن باقری کنار تیم به بازیکنان روحیه می‌داد. حتی اگر بازی هم نمی‌کرد وقتی چشممان به وی می‌افتاد روحیه می‌گرفتیم. به هر حال قسمت این بود که باقری فعلا از ما جدا شود.

 

رضایی درباره اینکه پرسپولیس تا چه اندازه به وی و گلزنی‌هایش متکی است، اظهارداشت: این حرف را قبول ندارم. در بازی مقابل نفت هم که پرسپولیس با 2 گل پیروزی شد من نبودم. پرسپولیس تیم بزرگی است و هرگز نمی‌تواند به یک بازیکن متکی باشد زیرا همه برای موفقیت این تیم زحمت می‌کشند.

 

وی با اشاره به اینکه در بازیهای اخیر تغییر پست داشته، گفت: من در دیدار مقابل سپاهان و پیکان در پست اصلی خود بازی نکردم و در بازی مقابل سپاهان نیمه دوم به دلیل خستگی زیاد بدنم تحلیل رفت. در دیدارهای اخیر به دلیل مصدومانی که داشتیم در پست غیرتخصصی به میدان رفتم و از عملکردم راضی هستم.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)