مرجع خبری پرسپولیس : غلامرضا رضایی معتقد است تیمش بازی قابل قبولی مقابل سپاهان پر مهره و آماده ارائه داد.

ابتدا از بازی بگو؟

طبیعتا بازی سختی بود ولی بچه ها در این مسابقه واقعا هر چه در توان داشتند ارائه دادند و الحق هم تا وقتی 10 نفره نشده بودیم صاحب توپ و میدان بودیم که متاسفانه به دلیل بدشانسی بازی با تساوی خاتمه یافت.

به نظر می رسید ملی پوشان به دلیل خستگی، آن دوندگی همیشگی را نداشتند؟

در اینکه بچه ها خسته بودند شکی نیست ضمن اینکه مشاهده کردید سایر تیم ها نیز از ملی پوشانشان به طور کامل استفاده نکردند اما فراموش نکنید پرسپولیس در این مسابقه خوب ظاهر شد و با وجودیکه چند تغییر اجباری نسبت به مسابقات قبلی داشت، بچه ها تا لحظه ای که 10 نفره نشده بودیم، کم نیاورده بودند.

اما استیلی معتقد است غلامرضا را به دلیل خستگی تعویض کرد؟

کاملا صحیح است. متاسفانه در اواسط مسابقه بود که از ناحیه زیر شکم همان ناحیه ای که فصل قبل مدت ها مرا از میادین رسمی دور کرد، احساس درد داشتم. با این حال قصد داشتم ادامه دهم که حوالی دقیقه شصت بود که متوجه شدم پاهایم نیز از خستگی گرفته که بلافاصله از سرمربی تیم خواستم تعویضم کند تا مجددا دچار مصدومیت طولانی فصل قبل نشوم.

چرا غلامرضا رضایی خیلی راحت اخطار می گیرد؟

شاید اینچنین باشد اما این موضوع به تعصب بیش از حدم به موفقیت تیم باز می گردد و این مسئله باعث می شود به خاطر اشتباهات کوچک مورد ماخذه داوران قرار گیرم. با این حال در طول 13 هفته، این سومین کارت زردی بود که دریافت کردم ولی سعی می کنم از این به بعد حرفه ای تر عمل کنم.

اما این کارت باعث شد که در بازی با سایپا، پرسپولیس بدون غلامرضا آماده به میدان برود؟

باور کنید خودم دوست ندارم حتی یک دقیقه از بازی های پرسپولیس را از دست بدهم و شخصا ناراحتم اما سعی می کنم از این اخطارها تجربه خوبی کسب کنم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)